۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

نقش پرسپولیسی ها در شکست استقلال مقابل تراکتور لو رفت!+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر بهنقل از پارس فوتبال؛  تراکتور در حالی دو گل به تیم مدعی قهرمانی زد که محمد عباس زاده بهترین مهاجم خود و آقای گل لیگ برتر را در ترکیب نداشت و کاوه رضایی دیگر مهاجم تاثیر گذار تیم زمانی به ترکیب تیم...

نقش پرسپولیسی ها در شکست استقلال مقابل تراکتور لو رفت!+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر بهنقل از پارس فوتبال؛  تراکتور در حالی دو گل به تیم مدعی قهرمانی زد که محمد عباس زاده بهترین مهاجم خود و آقای گل لیگ برتر را در ترکیب نداشت و کاوه رضایی دیگر مهاجم تاثیر گذار تیم زمانی به ترکیب تیم اضافه شد که تراکتور دو گل خود را زده بود. در دقیقه ۳۷ و ۵۳ در حالی که کاوه رضایی از دقیقه ۷۶ به ترکیب تیم اضافه شد.

این یک اتفاق جالب در تیم های بزرگ لیگ برتری است و می تواند یک درس خوب به همه تیم ها بدهد. اینکه تیم در صورت از دست دادن مهره کلیدی خود به خصوص مهاجم نباید متوقف شود و این طور تصور کند در غیاب مهاجم اصلی دست یابی به هدف غیر ممکن است. اتفاقی که ابتدا در تیم پرسپولیس رخ داد. لوکادیا یکی دو روز مانده به دربی اردوی تیم پرسپولیس را ترک کرد و شیخ دیاباته هم مصدوم بود و  با این اتفاقات برخی پیش بینی می کردند، پرسپولیس صدر را از دست خواهد داد. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه پرسپولیس با اقتدار موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد و حتی گل زنان جدیدی را هم به لیگ برتر معرفی کرد. نظیر محمد عمری جوان. جالب اینکه پرسپولیس حتی اینروزها به تیم گل زن تری در زمان حضور لوکادیا و شیخ دیاباته تبدیل شده است و دست کم در این فصل سرخ ها ۵ گل به یک حریف لیگ برتری نزده بودند.

پرسپولیس البته با عیسی آل کثیر قرارداد امضاء کرده و تلاش می کند به جای لوکادیا یک مهاجم خارجی جدید به ترکیب تیم اضافه کند که این یک رفتار حرفه ای است. تیمی که می خواهد قهرمان شود، علاوه بر زمین روی نیمکت هم بازیکن با کیفیت در همه پست ها داشته باشد.

و اما تراکتور هم در شرایطی استقلال را شکست داد که محمد عباس زاده محروم و کاوه رضایی مصدوم بود و جور این دو بازیکن را در مصاف با آبی ها یک بازیکن در خط هافبک کشید. محمد قنبری. بازیکنی که در تیم خوشه طلایی محسن عاشوری چهره شد و پیراهن تیم تراکتور را برتن کرد. آنها با ذهنیت اینکه پرسپولیس هم بدون مهاجم در بازی های اخیر خود موفق شده دیدار با استقلال را شروع کردند و با یک نمایش خوب در نهایت با دو گل به برتری رسیدند و بعد از شکست دو بر صفر در برابر نساجی با پیروزی دو بر صفر در برابر استقلال شروع تازه ای در بازی های لیگ برتر داشتند. تیم خمس بدون شک از این پس به تیم جذاب تری در لیگ برتر تبدیل خواهد شد و با اعتماد به نفسی که از برد در برابر استقلال به دست آورد تلاش خواهد کرد به یک تیم امتیاز آور تبدیل شود و به جمع تیم های مدعی بپیوندد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط