۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶

نقشه جانانه زن جوان برای شوهر خیانتکارش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،۲۴دی پارسال زن جوان که به رفتارهای همسرش ظنین شده بود او را در خانه تنها گذاشت و به بهانه انجام کاری از خانه بیرون رفت. اما در راه به کمین ایستاد تا اینکه با گذشت ساعتی زن غریبه‌ای را دید که وارد خ...

خیانت دکتر عسکریان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،۲۴دی پارسال زن جوان که به رفتارهای همسرش ظنین شده بود او را در خانه تنها گذاشت و به بهانه انجام کاری از خانه بیرون رفت.

اما در راه به کمین ایستاد تا اینکه با گذشت ساعتی زن غریبه‌ای را دید که وارد خانه‌شان شد.

آنگاه به برادرانش تلفن زد و از آنها کمک خواست تا راز خیانت شیطانی همسرش را فاش کند. بدین‌ترتیب پس از حضور مردان جوان و ورود آنها به خانه خواهرشان، داماد ۳۷ ساله و زن جوان به دام افتادند.

پس از تشکیل پرونده، صبح دیروز زن و مرد جوان به اتهام زنای به عنف، در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت-مستشار- پای میز محاکمه غیرعلنی ایستادند.

در ادامه دادگاه زن و مرد خطاکار با ارائه مدارکی از اتهام زنای به عنف تبرئه شدند اما به اتهام رابطه نامشروع، هر کدام به ۹۹ضربه تازیانه محکوم شدند. علاوه بر این مرد جوان به دو سال تبعید و اقامت اجباری در نقطه‌ای دور افتاده محکوم شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار