۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳

نقد داوری: پنالتی و اخراج پرسپولیس، نادرست و صحیح!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، تقابل مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا دقیقه ۲۵ آرام و بدون حاشیه دنبال شد اما در این لحظه به دنبال برخورد رامتین سلیمان‌زاده و مهدی عبدی و اعلام پنالتی به ...

نقد داوری: پنالتی و اخراج پرسپولیس، نادرست و صحیح!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، تقابل مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا دقیقه ۲۵ آرام و بدون حاشیه دنبال شد اما در این لحظه به دنبال برخورد رامتین سلیمان‌زاده و مهدی عبدی و اعلام پنالتی به سود سرخ‌پوشان، باعث اعتراض شدید شاگردان محمد ربیعی شد.

در این صحنه پاس مهدی ترابی، مهدی عبدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن پس از برخورد با رامتین سلیمان‌زاده سرنگون شد تا امیر عرب براقی در سوت خود بدمد و ضمن اعلام خطای مدافع مس رفسنجان، او را از زمین بازی اخراج کند.

اما لحظاتی بعد عرب براقی پس از مشورت با علیرضا مرادی، کمک اول خود، تصمیمش را تغییر داد و نقطه پنالتی را نشان داد تا پرسپولیس گل اول خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مس رفسنجان کند.

ابراهیم میرزابیگی: در ابتدا باید بگویم که این صحنه آفساید نبود و دفاع راست مس، آفساید را پر کرده بود اما خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد و بازیکن پرسپولیس سر خورد و داخل رفت.

تورج حق‌وردی: خطا پشت محوطه جریمه رخ داد و کمک داور در این صحنه اشتباه کرد و باعث شد داور پنالتی اعلام کند.

حیدر سلیمانی: اعلام خطا درست بود اما دخالت کمک داور که خطا را درون محوطه جریمه تشخیص داد اشتباه بود و او باعث شد داور اشتباه کند.

غلامرضا جباری: بازیکن شماره ۴ مس رفسنجان بیرون از محوطه جریمه مرتکب خطا شد و داور باید یک ضربه آزاد مستقیم به نفع تیم پرسپولیس اعلام می‌کرد.

نوذر رودنیل: خطا بیرون از محوطه رخ داد و باید ضربه ازاد مستقیم اعلام می‌شد اما کمک داور به اشتباه این خطا را به داخل محوطه جریمه برد.

ابراهیم میرزابیگی: اخراج درست بود، چرا که مدافع مس موقعیت آشکار گل را از حریف گرفت.

تورج حق‌وردی: تصمیم داور در خصوص اخراج رامتین سلیمان‌زاده کاملا درست بود.

حیدر سلیمانی: اخراج بازیکن مس رفسنجان درست بود.

غلامرضا جباری: داور به درستی رامتین سلیمان‌زاده را اخراج کرد.

نوذر رودنیل: کارت قرمز اشتباه بود و طبق قانون باید در مواردی که بازیکن با هل دادن، هند و یا گرفتن مرتکب خطا می‌شود، باید بازیکن اخراج شود اما این صحنه فقط یک شارژ بود و اخطار کافی بود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار