۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

نفت MIS 5-ملوان ۱: وداع باشکوه با لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، تیم نفت مسجد سلیمان که پیش از این سقوطش به دسته یک قطعی شده بود امروز در هفته پایانی لیگ برتر میزبان ملوان در ورزشگاه بهنام محمودی بود و موفق شد با به راه انداختن جشنواره گل و پ...

نفت MIS 5-ملوان ۱: وداع باشکوه با لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳، تیم نفت مسجد سلیمان که پیش از این سقوطش به دسته یک قطعی شده بود امروز در هفته پایانی لیگ برتر میزبان ملوان در ورزشگاه بهنام محمودی بود و موفق شد با به راه انداختن جشنواره گل و پیروزی ۵-۱ وداعی باشکوه با لیگ برتر داشته باشد.
جالب اینجاست که با توجه به قطعی شدن سقوط نفت ابراهیم اشکش در این دیدار در غیاب ۱۱ بازیکن اصلی تیمش را راهی میدان کرده بود.

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
ورزشگاه بهنام محمودی مسجد سلیمان
گروه داوری: مهرداد خسروی، حمید نادری، یداله کلوندی، میثم صفاری – ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب نفت مسجد سلیمان:
سینا بختیاری، محمد خرم الحسینی، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، رضا یزدان دوست، رضا مغانلو، حسین شفائی، علی کیانی فر، میلاد شیخ سلیمانی، رضا دهقانی و پیمان میری

ترکیب تیم ملوان:

رضا حیدری، میلاد جهانی، علیرضا خوشکفا، مصطفی نائیج پور، مجید عبدی، مهران احمدی، مهدی موقری، مهدی مومنی، محمد صادق بارانی، محسن علافی و سجاد بازگیر

شرح بازی:
نیمه اول این دیدار کم و افت خیز در حال به پایان رسیدن بود که عقیل کعبی روی پاس حسین شنانی در آخرین دقیقه دروازه ملوان را باز کرد تا نفت برنده راهی رختکن شود.

شاگردان اشکش نیمه دوم را تهاجمی‌تر شروع کردند و در دقیقه ۵۲ به گل دوم رسیدند. حسین شنانی مثل گل اول پاس این گل را هم به رضا دهقانی داد و تنها سه دقیقه بعد سومین گل نفت را هم شاهد بودیم که بازهم با پاس این بازیکن به ثمر رسید. جهانبخش ذبیحی روی ارسال شنانی با ضربه سر این گل را به ثمر رساند.

ملوان که با شروع توفانی نفت در نیمه دوم غافلگیر شده بود در دقیقه ۶۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد. سجاد بازگیر این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نتیجه ۴-۱ شود. عطش نفتی‌ها اما فروکش نکرده بود و آنها در دقیقه ۷۳ به گل پنجم هم دست یافتند؛ حسین شنانی زننده این گل بود تا با یک گل و سه پاس گل ستاره تیمش در روز وداع با لیگ برتر باشد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار