۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

نظر کارشناس داوری: گل سوم پرسپولیس درست بود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،نظر کارشناس داوری: گل سوم پرسپولیس درست بود؟. نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این بازی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،نظر کارشناس داوری: گل سوم پرسپولیس درست بود؟. نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: مهم‌ترین صحنه این بازی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که بازیکن این تیم پای بازیکن تراکتور را زد و پنالتی به درستی به سود تراکتور اعلام شد.

وی افزود: گل دوم پرسپولیس هم روی کار خوب کمک داور دوم به ثمر رسید اما در دقیقه ۳۷ به دلیل خطای بازیکن تراکتور روی عمری داور باید به بازیکن تراکتور یک کارت زرد نشان می‌داد که چنین کاری نکرد. در دقیقه ۵۷ پاس به عقب بازیکنان تراکتور یک خطای غیر مستقیم بود که باید به سود پرسپولیس اعلام می‌شد اما کاظمی چنین تصمیمی را نگرفت.

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: پنالتی تراکتور درست بود اما در دقیقه ۸۹ که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند خطای پنالتی روی بازیکن آنها رخ داده اعتراض بی‌مورد بود و کرنر تصمیم درست داور بود. گل سوم پرسپولیس هم در شرایط سالم به ثمر رسید و آفساید نبود. زیرا دو مدافع تراکتور درون دروازه ایستاده بودند اما اعلام ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم مسابقه کم بود و با توجه به اتفاقات بازی و تعویض‌هایی که انجام می‌شد داور باید هفت دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار