۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷

نظر جنجالی خسرو حیدری درباره فرهاد مجیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خسرو حیدری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره تفاوت‌های استقلال ۱۴۰۰ با سال‌های گذشته اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ برای استقلال سال مهمی بود و امیدوارم در ادامه با قهرمانی توام شود. از لحاظ تفاوت‌های م...

اخبار استقلال | دست های پشت پرده قهرمانی استقلال در پرتغال / برنامه استقلال جهانی شود + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خسرو حیدری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره تفاوت‌های استقلال ۱۴۰۰ با سال‌های گذشته اظهار داشت: سال ۱۴۰۰ برای استقلال سال مهمی بود و امیدوارم در ادامه با قهرمانی توام شود. از لحاظ تفاوت‌های مدیریتی؟ قطعا تفاوت‌هایی وجود داشته و همه این تغییرات مثبت بوده. کسانی وارد باشگاه شده‌اند که ورزشی هستند. آجرلو چند دهه است که در ورزش حضور دارد و با مدیریت تیم‌های مختلف قهرمانی آورده. مدیران ورزش باید هم ورزشی باشند و اگر باشگاه‌ها خصوصی شوند این مسئله باید ادامه پیدا کند.

مدافع هافبک اسبق آبی‌های تهرانی درباره انتخاب چهره برتر سال گفت: من علیرضا جهانبخش را چهره برتر ملی سال انتخاب می‌کنم. در استقلال بازیکن خوب زیاد داریم. همه خوب بودند و به همین دلیل فرهاد مجیدی را انتخاب می‌کنم. او لیاقت دارد با توجه به عملکردش چهره برتر استقلال در سال ۱۴۰۰ لقب گیرد.

حیدری پیش‌بینی خود از سال ۱۴۰۱ و حضور تیم ملی در جام جهانی را اینگونه بیان کرد: امیدوارم هرچه سریع تر کرونا تمام شود و تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند. جام جهانی را در پیش داریم و با توجه به نزدیکی قطر به ایران امیدوارم هواداران از آن استقبال کنند. خودم هم قطعا به قطر می‌روم. امیدوارم اردوهای آماده سازی خوبی در این زمینه داشته باشیم. یک مثالی در گفت و گوها زده‌ام که در جام جهانی ۲۰۱۴ بازی ما مقابل نیجریه خودش اولین بازی تدارکاتی مهم بود و اصلا بازی مهمی پیش از آن نداشتیم. تازه همان بازی را هم می‌توانستیم برنده شویم اما خودمان را باور نکردیم.

حیدری درباره نوروزهای فوتبالی‌اش و خاطرات خود از این روزها گفت: ما در اصل هیچ‌وقت نوروز نداشتیم و دائما در اردوها بودیم. تمام خاطرات‌مان از نوروز فوتبالی بوده و اکثرا هم درگیر بازی‌های آسیایی بوده‌ایم. فکر می‌کنم همان سال که الهلال را شکست دادیم بهترین سال‌مان بود زیرا با یک جشن توام شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط