۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

نساجی مازندران صفر – پیکان یک/ سومین شکست نساجی با الهامی رقم خورد

[ad_1] خبرورزشی – دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۵۸ و با ۸ دقیقه تاخیر در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار خاتمه یاف...

نساجی مازندران صفر – پیکان یک/ سومین شکست نساجی با الهامی رقم خورد

[ad_1]

خبرورزشی –

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۵۸ و با ۸ دقیقه تاخیر در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز شد و با پیروزی یک بر صفر شاگردان تارتار خاتمه یافت. آرمان قاسمی در دقیقه ۵۱ زننده گل پیروزی پیکان بود. 

بدین ترتیب پیکانی‌ها ۳ امتیاز ارزشمند را در قائمشهر به دست آوردند تا با ۳۱ امتیاز موقتا به رتبه نهم جدول صعود کنند. شاگردان تارتار با شکست نساجی وضعیت خودشان را در جدول بهبود بخشیدند و اجازه ندادند نساجی به روند پیروزی‌های ۳ هفته گذشته‌اش ادامه دهد و این تیم با همان ۲۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی می‌ماند.

نساجی از زمانی که ساکت الهامی سرمربیگری این تیم را برعهده گرفته، در لیگ برتر، دو شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان تجربه کرده بود و با باخت امشب همچنان در خطر سقوط قرار دارد.

داوری این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی‌فرد بود که سامان فلاح و علیرضا رضایی از پیکان و سعید غلام‌علی‌بیگی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. عادل باباپور مربی نساجی هم در دقایق پایانی اخراج شد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار