۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۹۲ دلار قرار دارد. البته همزمان با افزایش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که ...

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت انس جهانی طلا با افزایش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۷۹۲ دلار قرار دارد. البته همزمان با افزایش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با افزایش قیمت مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۹۹ تا ۲.۵۲ درصدی را تجربه کردند.

بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با افزایش ۰.۹۹ درصدی، با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان فروخته شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) نیز با افزایش ۱.۳۲ درصدی به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۲ هزارتومان فروخته شد.
همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.
قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۱.۰۸ درصد افزایش به پنج میلیون و ۳۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱.۲۷ درصدی به یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی

برخلاف روند نزولی نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر ارز آمریکایی با افزایش قیمت معامله شد. نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با افزایش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۷ هزار و ۶۳۰ تومان رسید. قیمت یورو هم افزایش نامحسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۲ هزار و ۱۸۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۳۲ هزار و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رفت.
همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۲ هزار و ۳۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌کنند.
در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت  به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۶ هزار و ۷۹۱ تومان و ۲۶ هزار ۲۶۰ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نه چندان بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۳۱ هزارو ۷ تومان فروش و با نرخ ۳۰ هزار و ۳۹۳ تومان خریداری شد.

قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟

لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت ۵۰۰، امروز با افزایش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به هفت هزار و ۵۲۰ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۲ هزار و ۸۸۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به هفت هزار و ۴۵۵ تومان و ۲ هزار ۸۶۰ تومان رسیده است.
قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۸ هزار و ۲۰ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با ۳۷ هزار و ۸۲۰ تومان خریداری شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار