۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، مشتریان بانک تجارت در صورتی امکان درخواست وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه را دارند که حداقل دو ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. طی این مدت نیز دو درصد سود به اصل سپرده تعل...

وام بازنشستگانvaam kabta ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، مشتریان بانک تجارت در صورتی امکان درخواست وام ۲۰۰ میلیون تومانی این مجموعه را دارند که حداقل دو ماه از مدت زمان خواب سپرده‌شان گذشته باشد. طی این مدت نیز دو درصد سود به اصل سپرده تعلق می‌گیرد. سود خود وام ۷ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. واجدان شرایط درخصوص ضامن رسمی، امکان معرفی یک کاسب با جواز کسب به اضافه یک سفته یا چک معتبر را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۱۹ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۷ تومان خواهد بود.

بانک تجارت سال ۱۳۵۸ از ادغام ۱۱ بانک مختلف به وجود آمد و در سال ۱۳۶۰ یک بانک دیگر هم در آن ادغام شد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی اعم از خدمت مربوط به تشکیل سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه، الکترونیک و ارزی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح کیفیت سال ۲۰۰۹، گواهی کیفیت، جایزه یورومانی سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷، ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات، تندیس بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و … را به دست آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط