۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

نحوه دریافت تسهیلات معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارائه و پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعتبار لازم را دارد. حمیدرضا نجف پور، مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: خوشبختانه از ...

نحوه دریافت تسهیلات معلمان از صندوق ذخیره فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارائه و پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعتبار لازم را دارد.

حمیدرضا نجف پور، مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: خوشبختانه از زمان مدیریت بنده و در دولت فعلی تا کنون اختلاسی انجام نشده است؛ البته در سال‌های گذشته از صندوق ذخیره مبلغی اختلاس شده بود.

نجف پور اعلام کرد: ما بخشی از مطالبات را دریافت کرده و بخشی دیگر را دریافت نکرده ایم؛ اما با تلاش همکارانمان امیدواریم تمام پول‌های به سرقت رفته را دریافت کنیم.

او ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان برای ارائه تسهیلات به متقاضیان اعتبار دارد؛ البته انتظار داریم تسهیلات بیشتری را برای رفاه بهتر فرهنگیان دریافت کنیم.

شایان ذکر است که وزارت آموزش و پرورش موظف بوده است از قوانین و مقررات عمومی کشور تبعیت کند؛ اما در زمان تاسیس صندوق(سال۱۳۷۴) حکم ماده ۱۳۰ قانون محاسبات عمومی نقض شده و در شیوه فعالیت صندوق انحرافاتی به وجود آمد.

 

در سال ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی به دلیل اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی، در حال آماده سازی استیضاح علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش وقت بود؛ اما او از وزارت استعفا کرد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط