۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درباره روغن خراطین و تاثیرهای آن روی حجم اندام صحبت های بسیاری گفته شده است. این گفته ها سوالات بسیاری به وجود آورده است.روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان، فرم دهی به قسمت های مختلف بدن...

نحوه استفاده از روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درباره روغن خراطین و تاثیرهای آن روی حجم اندام صحبت های بسیاری گفته شده است. این گفته ها سوالات بسیاری به وجود آورده است.روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان، فرم دهی به قسمت های مختلف بدن مانند حجم سینه، برجسته کردن لب و گونه بسیار استفاده می شود.باید اعتراف کرد که روغن خراطین تنها محصولی است که بدون تاثیرات سو بر بدن این خاصیت را دارد و چنین تاثیری بر بدن می گذارد.

کاربردهای جنسی روغن خراطین

  • افزایش طول و سایز آلت تناسلی
  • حجم دهنده ی فوق العاده موثر برای آلت تناسلی اقایان ( بزرگ کننده آلت تناسلی )
  • کاهش خمیدگی آلت
  • بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها
  • سفت کننده و فرم دهنده ی سینه و باسن خانم ها
  • حجم دهنده باسن
  • افزایش قابلیت چندبار ارضاشدن پشت سر هم

روغن خراطین از چه ترکیباتی تشکیل شده است ؟

الانتئین ، پروتئین ، کلاژن ، امگا۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ ، گلیس ، ویتامین E مواد تشکیل دهنده روغن خراطین است که کمک میکند بدون عوارض، حجم دهی به اندام ها صورت گیرد .

افزایش سایز آلت تناسلی با روغن خراطین

یکی از بزرگترین مشکلات در برقراری رابطه عدم رضایت طرفین از اندازه آلت تناسلی مردان است و این نکته می تواند با ایجاد ترس و کمبود اعتماد به نفس باعث سردی رابطه شده و در کل تبدیل به یک گره ذهنی شود.البته روش های مختلفی برای برطرف کردن مشکل سایز آلت تناسلی مردان وجود دارد. این روش ها مانند استفاده از قرص افزایش سایز اندام تناسلی یا استفاده از دیگر محصولات بهداشتی عرضه شده در این زمینه است؛اما باید به خاطر داشت که هرکدام از این روش ها می توانند آسیب و عوارض جدی برای آقایان به همراه داشته باشند.اما استفاده از روغن خراطین یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل برای مردانی است که تمایلی برای مطرح کردن این نوع مشکلات با پزشک ندارند.می توان از روغن خراطین با عنوان بهترین حجم دهنده گیاهی اندام تناسلی مردان یاد کرد که به راحتی قابل دسترسی و استفاده همگان است.

افزایش سایز آلت تناسلی

ماساژ اصولی برای آلت باعث افزایش سایز آن میشود . اما باید کاملا مراقب باشید که طبق آموزش زیر این کار اصولی انجام شود و باعث عوارض پوستی نشود .در این مرحله باید بدانید که بعد از شیو کردن موهای زائد این ناحیه و شستشو کامل با آب و صابون می توانید از روغن خراطین استفاده کنید. انجام این دو عمل به دلیل پاکسازی محل و همچنین باز بودن منافذ پوست برای تاثیر گذاری هر چه بهتر روغن خراطین است.

  1. ابتدا محل آلت را شِیو کنید
  2. پس از آن محل مورد نظر را با آب و صابون بشویید (این کار باعث باز شدن منافذ پوست میشود و تاثیرگذاری بیشتر روغن خراطین را درپی دارد)
  3. شروع به ماساژ دادن کنید و اینکار را تا زمانی ادامه دهید که ناحیه ی آلت به سرخ شدن گرایش پیدا کند .
  4. چند قطره روغن خراطین را روی آلت بچکانید . و شروع به حرکت دادن دست خود از عقب آلت رو به جلو کنید . حرکت را از جلو به عقب انجام ندهید .
  5. ۱۵ دقیقه این حرکت را ادامه دهید .
  6. پارچه ای تمیز را نم دار کنید و روی آن بیندازید .
  7. تا حداقل ۱۵ دقیقه از پوشیدن لباس خود داری کنید .

روغن خراطین چقدرافزایش سایز می دهد؟

تاثیر گذاری روغن خراطین باتوجه به بدن هر شخص متفاوت می باشد.اما معمولامی توان با روغن خراطین ۲تا ۵سانتی متر افزایش سایز داشت.

دوره مصرف روغن خراطین چقدر می باشد؟

جوابدهی روغن خراطین در هر فرد متفاوت است.عواملی از جمله طبع هر فرد و رنگ پوست فرد تاثیر زیادی در مدت زمان تاثیر گذاری روغن خراطین دارد.برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید حداقل ۲ تا سه ماه ،روزی یک تا دوبار از این روغن شگفت انگیز استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط