۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

نت بانک ملت / ورود به سایت بانک ملت bankmellat.ir +راهنما اینترنت بانک ملت / نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بان ملت

نت بانک ملت / ورود به سایت بانک ملت bankmellat.ir +راهنما اینترنت بانک ملت / نحوه دریافت وام 100 میلیونی بان ملت

نت بانک ملت / ورود به سایت بانک ملت bankmellat.ir +راهنما اینترنت بانک ملت / نحوه دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بان ملت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اینترنت بانک ملت یکی از خدماتی است که از سوی این بانک و در راستای ارائه خدمانت نوین بانکداری به بهره برداری رسیده است. به طور کلی با استفاده از اینترنت بانک ملت می توان بدون حضور در بانک از خدمات آن استفاده کرد. استفاده از اینترنت بانک از طریق سایت این بانک به نشانی bankmellat.ir قابل استفاده است.

برای استفاده از امکانات اینترنت بانک ملت می بایست به یکی از شعب این بانک مراجعه کرده و با تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه، رمز عبور دریافت کنید. در ادامه با مراجعه به سایت بانک ملت نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام نمایید. از امکانات اینترنت بانک ملت می توان به مشاهده اطلاعات حساب، پرداخت قبوض، خدمات چک، انواع حواله های بین بانکی، مدیریت کارت سوخت و بن کارت، مدیریت تسهیلات و … اشاره کرد.

جهت استفاده از اینترنت بانک ملت لازم است  پس از افتتاح حساب در بانک ملت ابتدا از یکی از شعب بانک ملت با ارایه کارت ملی خود رمز ورود به حساب کاری خود را دریافت کنید.

در جدید ترین بخشنامه بانک ملت جهت ورود به حساب کاربری علاوه بر رمز دریافتی از شعبه حتما باید یک بار رمز خود را نیز فعال کرده باشید.

نت بانک ملت

نکات امنیتی استفاده از اینترنت بانک ملت:

ملاحظات امنیتی فعالسازی خدمات سامانه بانکداری اینترنتی:

۱ـ هنگام دریافت پاکت محتوی شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی، از باز و مخدوش نبودن پاکت اطمینان حاصل نموده و در صورت مخدوش بودن مسئول شعبه را مطلع نمایید.

۲ـ توصیه می‌شود علیرغم الزام در تغییر رمز دریافتی از شعبه در اولین ورود به سامانه بانکداری اینترنتی، شناسه مشتری خود را نیز به منظور افزایش ضریب امنیتی در اولین ورود به سامانه تغییر داده و در محل امن نگهداری نمایید.

راهنمای راه اندازی حساب اینترنت بانک ملت

مدیریت رمز ورود

۱ـ رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و آن را در فواصل زمانی منظم (حداقل هر سه ماه یکبار) و همچنین بنا به ضرورت تغییردهید.

۲ـ هنگام ورودِ شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی، از عدم رویت آن توسط دیگران اطمینان حاصل نمایید.

۳ـ از یادداشت و ذخیره نمودن شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی در جایی که امکان سوءاستفاده‌های آتی از حساب بانکی شما را برای یابنده آن فراهم می‌نماید، خودداری نمایید.

۴ـ جهت ورود شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی، ترجیحاً از صفحه کلید مجازی تعبیه شده در سایت مربوطه استفاده نمایید.

۵ـ از انتخاب رمز ورود قابل حدس نظیر سال تولد، سال ازدواج، شماره شناسنامه و…، برای ورود به سامانه بانکداری اینترنتی خود، اجتناب نمایید.

۶ـ توصیه می‌شود در تعریف رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی خود، از ترکیب حروف بزرگ و کوچک، اعداد و کاراکترهای ویژه نظیر @،%، $ و غیره استفاده نمایید.

۷ـ استفاده از یکبار رمز، امکان سوء استفاده از حساب‌های بانکی شما را کاهش می‌دهد و توصیه می‌گردد، با استفاده دستگاه یکبار رمز (OTP)، یکبار رمز همراه (Mobile OTP) یا یکبار رمز پیامکی (SMS OTP)، جهت ورود به سامانه بانکداری اینترنتی از رمز عبور یکبار مصرف استفاده نمایید.

۸ ـ از انتخاب رمزهای مشابه با رمز کارت‌ها و سایر سامانه‌های بانکی برای سامانه بانکداری اینترنتی خودداری نمایید.

پیشگیری از سوء‌استفاده‌های اینترنتی

سوءاستفاده‌های اینترنتی به منظور دسترسی به اطلاعات محرمانه بانکی به روش‌های گوناگونی توسط کلاهبرداران انجام می‌گردد. در یکی از این روش‌ها کلاهبرداران از طرق مختلف نظیر ایجاد وبسایت‌های جعلی مشابه با وبسایت‌های اصلی و معتبر(فیشینگ)، ارسال ایمیل و پیامک به منظور سرقت اطلاعات محرمانه و سوءاستفاده از این اطلاعات اقدام می‌نمایند. به منظور جلوگیری از قرارگرفتن در معرض جعل و سوءاستفاده اینترنتی توصیه می‌گردد نکات ذیل را رعایت نمایید:

۱ـ به منظور استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی صرفاً از طریق مراجعه مستقیم به وبسایت بانک ملت به آدرس www.bankmellat.ir اقدام نموده و توصیه می‌شود برای امنیت بیشتر، وبسایت بانک ملت را با تایپ نمودن نشانی اینترنتی (URL) آن در نوار آدرس  (Address bar) مرورگر وب مشاهده نمایید.

۲ـ از ورود به وبسایت‌های متفرقه و بازنمودن لینک‌های مربوطه اجتناب نمایید.

۳ـ از باز کردن ایمیل‌های ناشناس و پاسخ به نامه‌هایی که در آن درخواست اطلاعات شخصی، مشخصات و جزئیات حساب بانکی، کارت بانکی و‌… را می‌نماید، اجتناب کنید.

ملاحظات رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه هوشمند

۱ـ همواره از عدم نصب ابزارهای سرقت کلمه key logger)) سخت افزاری و نرم افزاری بر روی رایانه خود اطمینان حاصل نمایید و به منظور افزایش سطح امنیت همواره از صفحه کلیدهای مجازی تعبیه شده در سامانه‌های بانک استفاده نمایید.

۲ـ از دریافت (Download) و اجرای نرم افزار و فایل‌های ناشناس و متفرقه روی رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود اجتناب نمایید.

۳ـ از بروزرسانی مستمر سیستم عامل، مرورگر وب و سایر نرم افزارهای منصوب روی رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود اطمینان حاصل نمایید.

۴ـ رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود را به ضدویروس معتبر مجهز نموده و آن را به صورت مستمر بروزرسانی نمایید.

۵ـ برای دسترسی به سامانه بانکداری اینترنتی از ابزارهای فیلتر شکن نظیر VPN استفاده ننمایید.

۶ـ رایانه، تبلت و گوشی تلفن همراه خود را طوری تنظیم نمایید که در فواصل زمانی کوتاه با استفاده از روش‌های امنیتی(PIN, Pattern, Password و…) قفل گردد.

۷ـ پس از اتمام کار در سامانه بانکداری اینترنتی، با استفاده از گزینه خروج، از سامانه مذکور خارج شوید.

ملاحظات امنیتی غیرفعالسازی خدمات بانکداری اینترنتی

درصورت بروز سوء استفاده اینترنتی بر روی حسابهای شما و یا ورود غیرمجاز به سامانه بانکداری اینترنتی یکی از اقدامات ذیل را در اسرع وقت انجام دهید:

۱. اطلاع موضوع به مرکزارتباط ملت ودرخواست غیرفعالسازی سامانه

۲. مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک ملت و درخواست غیرفعالسازی سامانه

۳. استفاده نمودن از قابلیت”فعال/غیرفعال نمودن خدمات الکترونیک” موجود در سایت بانکداری اینترنتی به منظور غیرفعال نمودن خدمات سامانه نظیر مشاهده گردش حساب، انواع حواله و…

ملاحظات عمومی

۱.از صحت اطلاعات تماس خود (شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل) در سامانه بانکداری اینترنتی اطمینان حاصل نموده و در صورت تغییر اطلاعات مزبور نسبت به بروزرسانی آنها از طریق مراجعه به شعبه، اقدام نمایید.

۲.تا حد امکان از محیط‌های عمومی (نظیر کافی نت)، رایانه‌های ناشناس و شبکه‌های بیسیم عمومی برای دسترسی به سامانه بانکداری اینترنتی اجتناب نموده و در صورت استفاده حتما در اولین فرصت ممکن کلمه عبور خود را تغییردهید.

۳.توصیه می‌شود سامانه بانکداری اینترنتی در مکان‌هایی که از طریق دوربین مداربسته مانیتور می‌شوند، مورد استفاده قرار نگیرد یا در صورت بروز شرایط اجتناب ناپذیر، دقت کافی درخصوص عدم رویت رمز و عملیات درخواستی بعمل آید.

۴.ارسال پیامک جهت ورود به سامانه بانکداری اینترنتی یا انجام تراکنش‌های مالی، سبب آگاهی شما از سوء استفاده‌های احتمالی و جلوگیری از سوءاستفاده بیشتر است. به محض دریافت چنین پیامک‌هایی در صورتی که عمل مذکور از سوی خودتان صورت نگرفته، نسبت به غیرفعالسازی کارت بانکی و تغییر رمز عبور سامانه‌های بانکی خود اقدام و مراتب را در اسرع وقت به بانک اطلاع دهید.

۵.هرگز اطلاعات مهم خود مانند رمز اول و دوم کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی، CVV2 و تاریخ انقضای کارت را بر روی کاغذ، تلفن همراه و سایر مکان‌ها و تجهیزاتی که امکان دسترسی به آنها وجود دارد، ذخیره ننموده یا از طریق پیامک، ایمیل و سایر سامانه‌های ارتباطی نظیر تلفن، شبکه‌های اجتماعی و… برای سایرین ارسال و بازگو نکنید.

۶.بانک هرگز اطلاعات محرمانه شما (نظیر مشخصات شناسنامه‌ای، کد ملی، اطلاعات مربوط به کارت و حساب بانکی و…) را از طریق تلفن، ایمیل، پیامک، شبکه‌های اجتماعی، پیشنهاد اتصال به لینک‌های ارتباطی اینترنتی و… درخواست نمی‌کند. در صورت رخداد این مورد، ضمن عدم پاسخگویی به چنین درخواست‌هایی مراتب را سریعاً به بانک اطلاع دهید.

۷.اخبار مربوط به بانک را فقط از طریق مبادی رسمی دنبال نموده و قبل از هر اقدامی از صحت ادعای مطروحه توسط فرد یا افراد، در قبال انجام خدمات بانکی مطمئن گردید.

۸.سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir مرجع مفیدی برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به تهدیدات امنیتی است.

۹.هرگز اطلاعات مربوط به حساب و کارت بانکی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهید.

۱۰.در صورت بروز اشکال در فرآیند استفاده از سامانه تلفن بانکداری اینرتنتی و عملیات درخواستی، از یاری جستن از افراد ناشناس جداً خودداری فرمائید.

ارتباط با مرکز ارتباط ملت

مشتری گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل و یا مشاهده شواهد مشکوک در حساب خود و یا دریافت ایمیل/پیامک غیرقابل اطمینان که صحت آنها از سوی شما مورد تایید نمی باشند، حتماً بانک را از طریق شماره تلفن ۱۵۵۶  (تهران) یا ۸۲۴۸۸- ۰۲۱ (شهرستان) مطلع نمایید.

سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی

سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملت (https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking)  با استانداردهای روز دنیا به مشتریان گرامی خدمات نوین عرضه می کند. این سامانه گواهی نامه”امنیت بین المللی”(SSL) دریافت کرده است که به مراجعه کنندگان اطمینان خاطر می بخشد تا در محیطی امن کارهای بانکی خود را بدون صرف زمان و هزینه مالی با آرامش و آسانی به انجام برسانند.

مراحل فعال سازی بانکداری اینترنتی

۱. مراجعه به یکی از شعب بانک؛
۲. تکمیل فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی؛
۳. دریافت پاکت محتوی رمز؛
۴. مراجعه به نشانی اینترنتی سامانه (https://ebanking.bankmellat.ir/ebanking)،
بلافاصله پس از دریافت رمز؛
۵. امکان ورود به سامانه با درج اطلاعات شناسایی (شناسه مشتری، کلمه عبور، عبارت امنیتی و یکباررمز)
۶. تغییر کلمه عبور (بلافاصله پس از ورود به سامانه).
توجه: در صورت عدم مراجعه به سامانه و تغییرندادن رمز عبور (پس از گذشت ده روز، از فعال سازی خدمت) مشتری می باید بار دیگر برای دریافت رمز عبور به یکی از شعب بانک مراجعه کند.

خدمات سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی

گروه اصلی گروه فرعی نام پردازش
مدیریت حساب خدمات پذیره نویسی
افتتاح حساب قرض الحسنه –کوتاه مدت
افتتاح سپرده مدت دار
دریافت کد شبا
تغییر تاریخ واریز سود کوتاه مدت
افتتاح حساب ارزی
تغییر واریز سود سپرده ارزی
بستن حساب
افتتاح حساب بلندمدت ارزی
گزارشات مشاهده گردش حساب
دریافت فایل صورتحساب
مشاهده اطلاعات حساب
مشاهده ریز سودهای دریافتی
گزارش حسابهای واریز سود
گزارش حسابهای بسته شده
پیگیری گواهی حساب
مشاهده گردش حساب ارزی
مشاهده اطلاعات حساب ارزی
گزارش حساب‌های راکد
گزارش فهرست حساب‌های مازاد
انتقال وجه خدمات حواله هوشمند
حواله بانک ملت
کارت به کارت
حواله پایا
حذف حواله پایا
حواله ساتنا
حواله گروهی
حواله منظم
حواله گروهی پایا
حذف حواله گروهی پایا
بارگذاری فایل استعلام کد شبا
دریافت فایل استعلام کد شبا
حواله منظم پایا
عودت ساتنا –پایا
برداشت وجه بدون کارت
لغو برداشت وجه بدون کارت
کارتابل حواله حقوقی یا اشتراکی
گزارشات گزارش حواله بانک ملت
گزارش کارت به کارت
گزارش حواله پایا
استعلام حواله پایا
دریافت رسید حواله پایا
گزارش حواله گروهی
گزارش حواله منظم
گزارش وضعیت فایل‌های بارگذاری پایا گروهی
دریافت فایل پاسخ پایا گروهی
گزارش رکوردهای برگشتی پایا گروهی
گزارش حواله ساتنا
گزارش برداشت وجه بدون کارت
گزارش پرداخت‌های پایا منظم
قبض و شارژ خدمات پرداخت قبوض
خرید کارت شارژ
خرید شارژ برخط
خرید  بسته اینترنت
گزارشات استعلام قبوض پرداختی
گزارش قبوض پرداختی
گزارش خرید کارت شارژ
گزارش خرید شارژ برخط
چک خدمات ثبت صدور چک در سامانه صیاد (پیچک)
تائید دریافت چک در سامانه صیاد (پیچک)
ثبت انتقال چک در سامانه صیاد (پیچک)
تامین موجودی چک برگشتی
ثبت درخواست دسته چک
ابطال درخواست دسته چک
غیرفعالسازی مجوز درخواست دسته چک
فعال سازی/ غیرفعال سازی مجوز درخواست صدور/ تحویل دسته چک
کارتابل مجوز درخواست صدور و تحویل دسته چک
ثبت درخواست رفع سوء اثر چک برگشتی
کارتابل تائیدکنندگان رفع سوء اثر چک برگشتی
گزارشات گزارش چک برگشتی تامین موجودی شده
مشاهده وضعیت دسته چک ها
گزارش وضعیت درخواست دسته چک
گزارش چک های پاس شده
گزارش وضعیت چک های واگذاری
گزارش چک‌های برگشتی
گزارش فعالسازی/ غیرفعالسازی درخواست/ تحویل دسته چک در کلیه شعب
گزارش استعلام چک در سامانه صیاد(پیچک)
گزارش استعلام وضعیت انتقال چک در سامانه صیاد(پیچک)
استعلام وضعیت چک
کارت خدمات فعال‌سازی رمز پویا
غیرفعال‌سازی رمز پویا
دریافت رمز دوم ثابت
درخواست صدور ملت کارت
غیرفعال نمودن ملت کارت
ابطال ملت کارت
اتصال –قطع اتصال حسابهای فرعی
صدور کارت مجازی حسابهای حقوقی
نگاشت کارت در سامانه پیوند
فعالسازی بن کارت
تغییر وضعیت بن کارت
شارژ موردی بن کارت
صدور بن کارت
خرید کارت مجازی
تغییر وضعیت کارت مجازی
ابطال کارت مجازی
تعیین سقف برداشت کارت مجازی
شارژ کارت مجازی
گزارشات گزارش وضعیت پرداخت ازطریق موبایل
گزارش وضعیت ملت کارت
مشاهده اطلاعات ملت کارت
مشاهده گردش ملت کارت
استعلام نگاشت کارت در سامانه پیوند
نمایش اطلاعات بن کارت
گزارش وضعیت درخواست های بن کارت
مشاهده گردش بن کارت
فهرست کارت های مجازی
مشاهده گردش کارت مجازی
تسهیلات خدمات پرداخت اقساط
پرداخت منظم اقساط
پرداخت اقساط یک شرکت
غیرفعال سازی کارت اعتباری
تسهیلات فرابانک ملت(کارت اعتباری، وام ازدواج و …)
محاسبه مبلغ اقساط
صدور معرفی نامه(قرض الحسنه ویژه)
ابطال معرفی نامه(قرض الحسنه ویژه)
صدور معرفی نامه گروهی(قرض الحسنه ویژه)
گزارشات خلاصه عملکرد کارت اعتباری
صورتحساب تسهیلات
استعلام ضمانتنامه
مشاهده گردش کارت اعتباری
مشاهده صورتحساب کارت اعتباری
مشاهده مانده بدهی تسهیلات
مشاهده مانده بدهی ارزی اعتبارات و بروات اسنادی
دریافت کد شبا –شماره کارت مجازی تسهیلات
گزارش پرداخت اقساط از یک حساب
گزارش اخطاریه‌های اعتبار اسنادی
گزارش سررسیدهای اعتبارات و بروات اسنادی
گزارش پرداخت های ارزی اعتبارات و بروات اسنادی
گزارش تعهدات غیرمستقیم
گزارش آخرین وضعیت اعتبارات اسنادی
گزارش اسناد رسیده اعتبارات و بروات اسنادی
گزارش سررسیدهای حواله از محل ثبت سفارش
مشخصات مصوبات وجوه اداره شده(قرض الحسنه ویژه)
گزارش قرض الحسنه نیکوکاری
چاپ معرفی نامه(قرض الحسنه ویژه)
گزارش سرفصل وجوه اداره شده و حسابهای مرتبط
سایر خدمات خدمات تایید یا رد مجوز پایا بدهکار
تعلیق پایا بدهکار
از سر گیری پایا بدهکار
تغییر پایا بدهکار
لغو مجوز پایا بدهکار
تایید یا رد تغییرات بانک ذینفع پایا بدهکار
ثبت درخواست فروش سهام عدالت
صدور حواله کارت سوخت
بازخرید گواهی سپرده
دریافت سود سهام
دریافت خسارت
بیمه ایران
درخواست بانک پرداخت
گزارشات دریافت فایل صورتحساب کارت سوخت
صورتحساب کارت سوخت
گزارش حواله های کارت سوخت
استعلام گواهی سپرده
گزارش درخواست های بانک پرداخت
گزارش استعلام بانک پرداخت
گزارش وضعیت ارسال پیامک
گزارش تاریخچه مجوز پایا بدهکار
گزارش دستور برداشت مستقیم پایای وارده پایا بدهکار
گزارش اطلاعات مجوز پایا بدهکار
پروفایل تنظیمات عمومی تغییر آدرس الکترونیکی
تغییر رمز ورود
تغییر شناسه مشتری
تعیین سقف برداشت
فعال یا غیرفعال نمودن خدمات
تعیین نام مستعار حساب
تعیین اولویت نمایش حساب
بازگشت به تنظیمات اولیه
غیرفعالسازی همراه بانک
نمایش اطلاعات مشتری
فهرست خدمات ویژه
تنظیمات برگزیده ثبت سرویس برگزیده
ثبت شماره برگزیده
ابزار احراز هویت تنظیمات پیامک
تنظیم هشدار ایمیل
تغییر رمز کارت امضای الکترونیک
غیرفعال نمودن کارت امضای الکترونیک
تنظیمات یکبار رمز
همزمان سازی توکن یکبار رمز
مدیریت وجوه تعریف سرفصل های فرعی مشتری
فعالسازی حسابهای مدیریت وجوه
ثبت درخواست تحلیل تراکنشهای گذشته
لغو درخواست تحلیل تراکنشهای گذشته
تقویم
طبقه بندی دستی تراکنش ها
هدف گذاری
گزارش درآمد (واریز) و هزینه (برداشت)
نمودار درآمد (واریز) و هزینه (برداشت)
گزارش بودجه بندی
مقایسه با سایر مشتریان
لیست یادآوری
بودجه بندی
خدمات ارائه شده به حسابهای ارزی مانده حساب مشاهده و چاپ ۵ ،۱۰ یا ۳۰ گردش آخر حساب ( در صورت انتخاب ۳۰ گردش آخر حساب، مشاهده گردش‌های پیشین هم به تفکیک ۳۰ گردش امکان پذیر است).
گردش حساب
حواله ارزی امکان صدور حواله ارزی (دلار و یورو)به حسابهای خود ودیگران

نحوه فعالسازی اینترنت بانک ملت

استفاده از امکانات و خدمات بانک ملت نیازمند فعالسازی اینترنت بانک ملت می باشد، بنابراین کافی است به یکی از شعب این بانک مراجعه نموده و فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه بانکداری اینترنتی را تکمیل نمایید. در ادامه پاکت محتوای رمز را دریافت کرده و سپس بعد از دریافت رمز به سامانه ebanking.bankmellat.ir/ebanking مراجعه کنید.

در ادامه با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز شامل شناسه مشتری، عبارت امنیتی و کلمه عبور وارد اینترنت بانک ملت شده و خدمات آن را مورد استفاده قرار دهید. پیشنهاد می شود که بلافاصله بعد از ورود به سامانه، کلمه عبورتان را تغییر بدهید.

به این دلیل که اگر ۱۰ روز پس از ورود به سامانه رمز عبور خود را تغییر ندهید، برای دریافت مجدد رمز عبور می بایست به یکی از شعبه های بانک ملت مراجعه کنید. اگر با موفقیت رمز عبور خود را تغییر داده باشید، لازم است یکبار از سامانه خارج شوید و دوباره وارد شوید

امکانات ارائه شده در اینترنت بانک ملت

به طور کلی امکان ارائه الکترونیکی کلیه خدمات حضوری بانک ملت فراهم آورده شده است. امکانات ارائه شده در اینترنت بانک ملت شامل مشاهده اطلاعات حساب، مشاهده گردش حساب، دریافت فایل صورت حساب، پرداخت قبوض، خدمات چک، انواع حواله بین حساب های بانک ملت، انواع حواله های حساب های بانک ملت، انواع حواله بین بانکی، شارژ سیم کارت اعتباری، مدیریت ملت کارت، مدیریت کارت حواله سقف بالا، گواهی نماد دیجیتال و … هستند که هر کدام به طور کامل شرح داده خواهند شد.

مشاهده اطلاعات حساب

مشتریان بانک ملت با استفاده از اینترنت بانک ملت قادر به مشاهده اطلاعات حساب شامل مانده حساب، تاریخ آخرین گردش، شعبه افتتاح حساب و نوع حساب هستند.

مشاهده گردش حساب

با انتخاب ۳۰ گردش آخر حساب قابلیت چاپ و همچنین تفکیک ریز فعالیت ها وجود دارد.

دریافت فایل صورت حساب

دریافت فایل صورتحساب در انواع فرمت های rtf، pdf، csv، html برای روز قبل، ماه جاری، ماه قبل  باذکر دوره زمانی و تعداد تراکنش قابل انجام می باشد.

پرداخت قبوض

یکی دیگر از امکانات اینترنت بانک ملت پرداخت قبض، استعلام قبوض پرداختی و گزارش قبوض است که از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت قابل انجام است.

خدمات چک

تایید مبلغ چک، استعلام وضعیت چک، مشاهده وضعیت دسته چک ها، تامین موجودی چک برگشتی و تهیه گزارشات از جمله خدمات مربوط به چک است که با اینترنت بانک ملت به سهولت قابل انجام است.

انواع حواله بین حساب های بانک ملت

کلیه حواله های اینترنتی بین حساب های بانک ملت با قابلیت تایید عادی، امضای الکترونیک و…، حواله منظم تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای هر حساب در روز، حواله گروهی با کارمزد ۲۵۰ ریال به ازای هر ردیف واریز به وسیله اینترنت بانک ملت قابل انجام هستند.

انواع حواله بین حساب های بانک ملت

امکان دریافت گزارش حواله اینترنتی به تفکیک نوع عملیات (واریز/برداشت)، محیط (اینترنت/ خودپرداز)، نوع حواله (محدود، نامحدود)، گزارش حواله منظم، گزارش حواله گروه نیز وجود دارد.

انواع حواله بین بانکی

انجام انواع حواله های بانکی از جمله حواله بین بانکی پایا، حواله بین بانکی ساتنا، حواله به کارت های عضو شتاب (سحاب)، گزارش حواله های نام برده از دیگر امکانات اینترنت بانک ملت هستند. حواله پایا کارمزد نداشته و انتخاب تاریخ موثر و مجوز ارسال مجدد، ثبت چند حواله به صورت یک جا دارد. حواله ساتنا کارمزد ندارد و در آن صرفا مبلغ ۱۵ میلیون ریال با امضای الکترونیک قابل انتقال است.

شارژ سیم کارت اعتباری

از طریق اینترنت بانک ملت امکان خرید شارژ برای سیم کارت های اعتباری ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل و اسپادان و دریافت گزارشات آن شامل ۵ گردش اخر خرید شارژ و ۳ گردش آخر فروش بر خط شارژ اعتباری وجود دارد.

مدیریت ملت کارت (access card)

درخواست صدور ملت کارت با امکان انتخاب شعبه مورد نظر، مشاهده اطلاعات کارت و گزارش وضعیت کارت، درخواست اتصال یا قطع اتصال حساب های فرعی و همچنین غیر فعال کردن کارت از طریق اینترنت بانک ملت قابل انجام هستند. توجه داشته باشید، برای فعالسازی مجدد کارت می بایست به شعبه صادر کننده کارت مراجعه شود.

مدیریت کارت حواله سقف بالا

امکان تغییر رمز کارت، غیر فعال کردن کارت در صورت دارا بودن امضای الکترونیک وجود دارد.

گواهی نماد دیجیتال

مشتری باید ابتدا CD گواهی نماد دیجیتال، بر روی سیستم خود نصب کرده باشد و سپس رمز جدید را در آیکون بارگذاری وارد کند.

مدیریت کارت سوخت

مشاهده صورت حساب و مانده کیف پول، دریافت فایل صورت حساب، صدور حواله اینترنتی کارت سوخت و گزارش حواله های صادر شده با قابلیت انتخاب شماره حساب، شماره کارت سوخت و دوره زمانی مورد نظر در صورت اتصال بودن کارت سوخت به کارت بانکی ملت قابل انجام هستند. سقف شارژ هر کارت سوخت معادل ۱۰ میلیون ریال می باشد. پس از صدور حواله، کارت سوخت مورد نظر از طریق پایانه کارت خوان فروشگاه یا دستگاه pos و انتخاب گزینه کیف پول و شارژ حواله ها شارژ خواهد شد.

مدیریت بن کارت

فعالسازی بن کارت، مشاهده گردش حساب بن کارت، نمایش اطلاعات بن کارت، تغییر وضعیت فعال یا غیر فعال بودن بن کارت، امکان شارژ کوردی بن کارت از طریق اینترنت بانک ملت قابل انجام هستند.

عمره مفرده

در اینترنت بانک ملت امکان ثبت نام عمره و استعلام وضعیت ثبت نام و افراد هم گروه نیز وجود دارد.

مدیریت حساب

انجام عملیاتی نظیر افتتاح حساب، تعریف شماره حاب های برگزیده، گزارش حساب های واریز سود، مشاهده ریز سودهای دریافتی، تولید شبا برای حساب های بانک ملت، محاسبه گر سپرده “هدف”، تعیین نام مستعار و اولویت نمایش حساب ها و گزارش سپرده  های بسته شده از دیگر امکانات اینترنت بانک ملت می باشد.

تنظیمات کاربر

امکان تغییر آدرس الکترونیکی، کلمه عبور، شناسه مشتری، تنظیم هشدار پیامک و ایمیل، تنظیمات رمز نیز از طریق اینترنت بانک ملت وجود دارد.

خدمات الکترونیک

فعال و غیر فعال کردن خدمات پیامک بانک، اینترنت و تلفن بانک و همراه بانک  به ازای هر حساب از طریق اینترنت بانک ملت قابل انجام هستند.

خدمات اصلی مربوطه به هر فقره تسهیلات

این خدمات شامل مشاهده اطلاعات کلی تسهیلات، مشاهده مانده بدهی، بازپرداخت اقساط، صورت حساب تسهیلات، گزارش اخطاریه های تسهیلات هستند.

مدیریت تسهیلات

وجود امکان مدیریت تسهیلات از جمله گزارش تعهدات غیر مستقیم، محاسبه سود و مبلغ هر قسط، بازپرداخت منظم اقساط، استعلام ضمانت نامه در اینترنت بانک ملت

بازپرداخت اقساط سایر مشتریان با درج ضمانت نامه

مدیریت کارت اعتباری

این خدمات شامل مشاهده گردش کارت اعتباری، مشاهده صورتحساب کارت اعتباری، غیر فعال کردن کارت اعتباری و خلاثه عملکرد کارت اعتباری هستند.

خدمات مربوط به حساب های ارزی

خدمات حساب های ارزی شامل نمایش حساب، خدمات چک، تنظیمات کاربر هستند. به طور کلی مشتریان بانک ملت با استفاده از اینترنت بانک ملت قادر به مشاهده گردش حساب، دریافت فایل صورت حساب و مشاهده اطلاعات حساب ارزی خود خواهند بود و در صورت نیاز می توانند آدرس الکترونیکی، کلمه عبور، شناسه مشتری را تغییر داده و هشدار پیامکی بانک را تنظیم کنند.

پرداخت وام فوری ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بانک ملت به همه | شرایط ویژه وام آسان و کم سود با بازپرداخت ۴۸ ماهه

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

شرایط دریافت وام فوری بدون ضامن

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

ضامن وام فوری بانک ملت

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

سود وام بدون ضامن بانک ملت

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار