۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸

نتیجه دعوای پاری‌سن‌ژرمن و رئال/ پاریسی‌ها جریمه شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کمیته انظباطی یوفا رای خود را در خصوص اتفاقات جنجالی پس از دیدار رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن از رقابتهای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد. یوفا به دلیل اتفاقات پایان...

نتیجه دعوای پاری‌سن‌ژرمن و رئال/ پاریسی‌ها جریمه شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کمیته انظباطی یوفا رای خود را در خصوص اتفاقات جنجالی پس از دیدار رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن از رقابتهای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد.

یوفا به دلیل اتفاقات پایان دیدار برگشت دو تیم رئال‌مادرید و پاری‌سن‌ژرمن، پاریسی‌ها را مبلغ ۸ هزار یورو جریمه کرد و لئوناردو مدیر ورزشی سابق این باشگاه را نیز یک جلسه از بازی‌های اروپایی محروم کرد.

گفته می‌شود ناصرالخلیفی و لئوناردو پس از پایان آن دیدار، به اتاق داوران رفته و داور را به دلیل پذیرفتن گل نخست رئال تهدید کرده‌اند. گل نخست بنزما در آن دیدار پس از برخوردی که با جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن داشت و به نظر خطا می رسید، زده شد و پاریسی‌ها اعتقاد داشتند این صحنه باید خطا اعلام می‌شد، در حالی که داور چنین نظری نداشت.

این در حالی است که پاریسی‌ها ابتدا ۱۶ هزار یورو جریمه شده بودند اما فرجام خواهی آنها باعث شد که رقم جریمه به ۸ هزار یورو کاهش یابد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار