۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

نتایج نهایی پذیرش دوره‌ های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌محل‌های دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۰ امروز شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش ...

نتایج نهایی پذیرش دوره‌ های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌محل‌های دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۰ امروز شنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت‌نام و انتخاب واحد از امروز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک اعلام شده به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

۱. شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.

۲. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.

۳. تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.

۴. اصل گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

۵. اصل کاربرگ ۱۰۲ (فرم تایید معدل) برای دانش‌آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

۶. اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال به کار) با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارائه ی حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.

۷. مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌های ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مشخص کند.

با توجه به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی تمامی کدرشته محلهای مرکز آموزش علمی کاربردی افق (کد مرکز ۲۳۰۰۱) از دفترچه راهنمای ثبت‌نام حذف شده است و در رشته محل های این مرکز هیچ فردی به عنوان قبول معرفی نخواهد شد

مطالب مرتبط

آخرین اخبار