۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰/ لینک اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو +نحوه استعلام برندگان ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز ۹آبان ۱۴۰۰ منتشر میشود. سامی برندگان پیش فروش ایران خودرو ویژه طرح پیش فروش آبان ۱۴۰۰ پس از تایید نهاد های نظارتی صورت می گیرد و سپس بر روی خروجی سایت ای...

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰/ لینک اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو +نحوه استعلام برندگان ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز ۹آبان ۱۴۰۰ منتشر میشود. سامی برندگان پیش فروش ایران خودرو ویژه طرح پیش فروش آبان ۱۴۰۰ پس از تایید نهاد های نظارتی صورت می گیرد و سپس بر روی خروجی سایت ایران خودرو می توانید در صفحه اندیشه معاصر بخوانید.قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز صبح در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی ایران خودرو با حضور نماینده رسانه های نهاد های نظارتی برگزار شد و لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو در خبر زیر آورده می شود.شرکت خودرو ساز ایران خودرو در جدید ترین برنامه پیش فروشخود اقدام به فروش  ۶ محصول به نام های دنا پلاس توربوشارژ دستی ، دنا پلاس اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای ، رانا پلاس، سورن پلاس نموده است و متقاضیان فرصت دشتند از تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۰ تا پایان روز ۸ آبان ۱۴۰۰ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به برگزاری قرعه کشی ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰در روز جاری اسامی برندگان تا ۲۴ ساعت دیگر بر روی سایت منتشر میشود. کلیه برندگان قرعه کشی ایران خودرو به ۷۲ ساعت فرصت دارند تا وجه مورد نظر خود را تکمیل کنند.

در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۹ آبان ۱۴۰۰، نحوه استعلام برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۹ آبان ۱۴۰۰،موعد تحویل پیش فروش محصولات ایران خودرو، مبلغ سود مشارکت ایران خودرو، فرصت واریز وجه پیش فروش محصولات ایران خودرو،  قیمت خودرو های ایران خودرو ، مهلت واریز وجه ایران خودرو ، آخرین تغییرات قیمتی خودروهای ایران خودرو در بازار امروز.

 


نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو  آبان ۱۴۰۰

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی ایران خودرو اسامی برندگان، بر روی سایت رسمی ایران خودرو و همچین ارسال پیامک اطلاع رسانی میشود.

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو  آبان ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

 

موعد تحویل پیش فروش محصولات ایران خودرو آبان ۱۴۰۰

در این مرحله از ثبت طرح پیش فروش ایران خودرو محصولات بین ۱۳ تا ۱۴ ماهه ثبت نام میشوند و موعد تحویل محصولات ایران خودرو دی و آذر ماه ۱۴۰۱ می باشد. پس از این بازه ی زمانی ، از طرف شرکت خودرو ساز ایران خودرو دعوتنامه ای ارسال میشود تا متقاضیان نسبت به واریز باقیمانده وجه بر اساس قیمت روز کارخانه ایران خودرو اقدام کنند و خودروی خود را تحویل بگیرند.

پیش فروش ایران خودرو آبان 1400

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو آبان ۱۴۰۰

مبلغ سود مشارکت ایران خودرو آبان ۱۴۰۰

سود / موعد تحویل آذر ۱۴۰۱ دی ۱۴۰۱
سود مشارکت % ۷
سود انصراف % ۴

طبق جدول بالا سود طرح مشارکت ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰ برای تحویل آذر ماه  ۱۴۰۰، ۶ درصد و سود مشارکت برای تحویل دی ماه ۱۴۰۰، ۱۰ درصد می باشد.

درضمن برای سود انصراف در طرح مشارکت ایران خودرو ۳ و ۴ درصد در نظر گرفته شده است.


فرصت واریز پیش پرداخت قرعه کشی ایران خودرو آبان ۱۴۰۰

از زمان برگزاری قرعه کشی محصولات ایران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۰ و اعلام نتایج برندگان، متقاضیان به مدت ۳ روز، فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ اعلام شده اقدام نمایند.

 

مبلغ واریزی پیش فروش ایران خودرو  آبان ۱۴۰۰

برندگان قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو باید نیمی از قیمت کارخانه محصول ایران خودرو یعنی آبان ۱۴۰۰ را واریز نماید و مابقی قیمت اصلی را در زمان تحویل خودرو بر اساس قیمت روز کارخانه محاسبه می شود.

در جدول زیر شرح خودرو ، مبالغ پیش پرداخت علی الحساب و موعد تحویل ارائه شده است.

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابالغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطالعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطالعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری میبایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینههای متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت تاخیر در اقدام برای فک رهن، یک سال پس از دریافت خودرو مطابق ضوابط، جرایم بر عهده مشتری خواهد بود.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه ) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر مشتریان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی آپشن بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد  شود، ضمن اطالع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آییننامههای اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری )پنل کاربری( امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

قیمت روز محصولات سایپا و ایران خودرو یک شنبه ۹ آبان ۱۴۰۰

قیمت روز خودروهای داخلی
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX (ساده) ۲۲۷.۰۰۰.۰۰۰
سمند LX (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX ۲۳۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس ساده ۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس (ساده) ۱۴۰۰ ۲۸۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۲۹۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار v8 ۲۸۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار( v8(1400 ۳۰۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۰۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک(۱۴۰۰) ۴۳۷.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۳۱۸.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۳۲۳.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر۹۰ E2 ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۵۱۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا LX ۲۳۶.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس (۱۴۰۰) ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی) ۳۰۵.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی)۱۴۰۰ ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۴۳۳.۰۰۰.۰۰۰
هایما s7 توربو ۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۱۱ ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۱۳۹.۰۰۰.۰۰۰
 سایپا ۱۳۲(۱۳۹۸) ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۵۲.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۴۰۰ ۱۵۸.۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی ) ۱۴۲۰۰۰.۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی )۱۴۰۰ ۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی ) ۱۴۰۰ ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۶۳.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای  ۱۴۰۰ ۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا سراتو ۲۰۰۰ (آپشنال) ۹۴۰.۰۰۰.۰۰۰
ام وی ام ۳۱۵ هاچ بک ۲۷۲.۰۰۰.۰۰۰۰
ام وی ام X22، دنده ای اسپرت اکسلنت  ۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰

 

لیست نتایج دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک

لیست نتایج تارا دستی

لیست نتایج پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

لیست نتایج دنا پلاس توربو شارژ دستی

لیست نتایج رانا پلاس

لیست نتایج سورن پلاس

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار