۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی زامیاد ۱۴۰۰ اعلام شد. فروش فوق العاده محصولات زامیاد شامل ۴ محصول این شرکت از امروز ۲۹ خرداد به مدت ۳ روز آن هم به صورت ۲۴ ساعته آغاز شد. در این پیش فروش قرار است نیسان تک سوز آپشنا...

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی زامیاد ۱۴۰۰ اعلام شد. فروش فوق العاده محصولات زامیاد شامل ۴ محصول این شرکت از امروز ۲۹ خرداد به مدت ۳ روز آن هم به صورت ۲۴ ساعته آغاز شد. در این پیش فروش قرار است نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس به متقاضایان عرضه شود. در اطلاعیه فروش فوق العاده شرکت زامیاد امده است زمان تحویل خودروها ۹۰ روز خواهد بود. علاوه بر فروش فوق العاده  این شرکت پیش فروش یک ساله خود را نیز آغاز کرده است که متقاضیان می توانند به صورت همزمان در هر دو این طرح ها شرکت کنند. متقاضیان ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده  شرکت داده می شود و منتخبان نمی توانند در قرعه کشی طرح یک ساله شرکت کنند.

در پیش فروش یک ساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان دریافت نشده است.

 

قیمت خودرو فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

در این پیش فروش قرار است نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس  عرضه شود. قیمت خودروهای عرضه شده را در جدول زیر ببینید.

قرعه کشی زامیاد

جزئیات قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

در  فروش فوق العاده  محصولات شرکت زامیاد زمان تحویل ۴ مدل خودرو یاد شده ۹۰ روز و در پیش فروش یک ساله زمان تحویل خودرو‌ها مهر و آبان امسال است. بر اساس بخشنامه ابلاغ شده متقاضیان می‌توانند در یکی از روش‌های فروش و یا به صورت همزمان در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله ثبت نام کنند و منعی برای خریداران لحاظ نشده است. مشتریانی که در هر دو طرح ثبت نام می‌کنند، ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده شرکت داده خواهند شد و اگر در قرعه کشی در فهرست منتخبان قرار گیرند، دیگر در فروش یک ساله محصولات زامیاد شرکت داده نخواهند شد. گفتنی است که در پیش فروش یک ساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچ‌ گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان اخذ نمی‌شود.

 

 

نتایج قرعه کشی زامیاد

شرایط عمومی فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

۱ محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

 

۲- مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو میتد) ۲ حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی

خودرو حداقل پایه سوم میباشند مقادیانی که فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۳ سال امکان ثبت نام در بخشنامه های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو

را نخواهید داشت.

 

۳- امکان صلح (خرید انصرافی) و شتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد .

 

۴ شماره کارت و شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد لزاما باید متعلق به شخص منفالی باشد در صورت برج اطلاعات نادرست شماره شها)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

 

۵- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایت متعلق به شخص متقاضی باشد و ثبت نام برای مشتریان حقوقی می نمی ماند.

 

 

زامیاد

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات زامیاد ۱۴۰۰

 

مطالب مرتبط