۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۱+ اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ نحوه جستجو با کد پیگیری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو در محل همیشگی قرعه کشی های این خودروسازی و با حضور نمایندگان رسانه ها اعلام خواهد شد. نتای...

زمان قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو در محل همیشگی قرعه کشی های این خودروسازی و با حضور نمایندگان رسانه ها اعلام خواهد شد. نتایج قرعه کشی ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانیhttps://www.ikco.ir/ منتشر می شود.  اسامی برندگان ایران خودرو با کدملی و کدرهگیری را در خبر زیر برایتان می آوریم. ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه مورخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز و چهار روز ادامه داشت. اسامی برندگان پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ و در طرح پیش فروش یک ساله اسامی برندگان تارا دستی، اسامی برندگان تارا اتوماتیک، اسامی برندگان دنا پلاس اسامی برندگان توربوشارژ د و ….ستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، اسامی برندگاندنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و اسامی برندگان رانا پلاس در سایت ایران خودرو اطلاع رسانی می شود. در ادامه با ما همراه باشید در اندیشه معاصر با جزئیات بیشتر از نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱؛ اسامی برندگان ایران خودرو با کدملی و کدرهگیری، لینک نتایج قرعه کشی، مهلت واریز وجه ایران خودرو، لیست اسامی برندگان ایران خودرو ۱۱ آبان، خودروهای عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو  پاییز ۱۴۰۱، لینک سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو و …

اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو ۱۲ آبان ۱۴۰۱ اعلام شد+ لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو آبانماه ۱۴۰۱

 

محصولات ایران خودرو

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال، پارس TU۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک از گروه ایران خودرو با قیمت قطعی در سامانه فروش خودرو عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU۷P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ و در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و رانا پلاس عرضه می‌شود.‌

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه 11 آبان 1401

سایت ایران خودرو/  لینک اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۱ آبان ۱۴۰۱

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو جهت بررسی مشخصات محصولات این گروه خودروسازی https://www.ikco.ir/ است.

 

ثبت نام ایران خودرو آبان ۱۴۰۱

ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه مورخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۱ آغاز و چهار روز ادامه داشت.

قیمت ایران خودرو آبان ماه

 

خودرو رنگ قیمت (تومان) بهای اشتراک طلایی تک ستاره (اختیاری) موعد تحویل
سورن پلاس سفید مشکی خاکستری متال – آبی کبود ۲۶۱ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۳ ماهه
پژو پارس سال سفید مشکی خاکستری ۱۶۵ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۳ ماهه
پژو پارس ELX با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری ۲۰۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ۳ ماهه
پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی سفید-مشکی-خاکستری-نقره‌ای-قرمز-آبی-کاسپین ۲۱۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۷۰۰ تومان ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ۳ ماهه
پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ مشکی-سفید ۳۱۸ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان ۳ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان ۳ ماهه

پیش فروش ایران خودرو

نوع خودرو رنگ مبلغ علی الحساب (ریال) موعد تحویل
تارا دستی آبی رویال-آبی کبود- خاکستری-مشکی آبنوس-نقره‌ای ۱.۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریور و مهر ۱۴۰۲
تارا اتوماتیک آبی رویال-آبی کبود- خاکستری-مشکی آبنوس-نقره‌ای ۱.۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریور و مهر ۱۴۰۲
رانا پلاس خاکستری-سفید-مشکی-نقره‌ای ۸۶۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریور و مهر ۱۴۰۲
دنا پلاس توربو دستی خاکستری-سفید-مشکی ۱.۴۴۵.۰۰۰.۰۰۰ شهریور و مهر ۱۴۰۲
دنا پلاس توربو اتوماتیک خاکستری-سفید-مشکی آبنوس-نقره‌ای-نقره‌ای تیتانیوم ۱.۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰ مهر ۱۴۰۲

 

طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

 

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

طبق اعلام مسئولان نتایج قرعه‌کشی حداکثر ظرف یک هفته پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پس از احراز هویت و تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن متقاضیان، اعلام خواهد شد.

روش های مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو

لازم به ذکر است تا بدانید که اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام خواهد شد. در روش اول، پیامکی برای برندگان ارسال می شود که در آن عنوان شده فرد به عنوان نفر اصلی یا ذخیره است. روش بعدی نیز مراجعه به سایت است که در آن متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده نمایند. در ادامه، هر یک از روش های مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو را به طور کامل، به شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

برندگان ایران خودرو 11 آبان

برندگان ایران خودرو ۱۱ آبان

 

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک

اگر منتظر اعلام اسامی از راه پیامک هستید، باید توجه داشته باشید که شماره موبایلی که داده اید، فعال و روشن بوده باشد. نکته بعدی توجه به محتوای پیام است؛ متاسفانه بارها مشاهده شده که برخی افراد سودجو با هدف کلاهبرداری اقدام به ارسال پیامک های انبوه کرده و با ترفندهای مختلفی گوشی تلفن همراه و یا رمز های اینترنتی افراد را هک می کنند. پس توجه داشته باشید که در پیامک های ارسالی از سمت ایران خودرو تنها به این موضوع که شما برنده شده اید اشاره شده و از شما مبلغی برای پرداخت نخواسته و به صورت کلی درخواستی مطرح نمی شود.

 

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت

ممکن است برخی افراد در زمان ارسال پیامک، متوجه آن شده و یا به اشتباه پیامک ارسالی را حذف نمایند. به همین دلیل ما در این قسمت نحوه پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و همچنین نحوه اطلاع از اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری را بررسی خواهیم کرد. برای استفاده از سایت نیز دو روش وجود دارد. اولین روش پیگیری اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی، بدون وارد شدن به حساب کاربری است. اما، روش دوم وارد شدن به حساب کاربری برای مشاهده اسامی برنده شدگان می باشد.

 

مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو با استفاده از کد پیگیری/ نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱

یکی از روش های مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت، استفاده از کد پیگیری است که در ادامه مراحل آن را بررسی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که در این روش احتیاجی به رمز عبور ثبت نام ایران خودرو ندارید. برای مشاهده نتایج از این طریق، باید مراحلی را با دقت و به درستی طی کنید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سامانه esale.ikco.ir شوید که وارد شدن به آن هم با استفاده از سیستم و هم با گوشی امکان پذیر خواهد بود. اولین سایتی که نشان داده می شود، دارای عنوان « فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو » بوده که باید بر روی همان کلیک کنید.

با وارد شدن به صفحه اصلی سایت، گزینه های متعددی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آن ها گزینه «لیست برندگان قرعه کشی» می باشد که با شکل گردونه مشخص شده است و باید روی آن کلیک کنید.

در مرحله بعدی وارد صفحه دیگری خواهید شد که در آن لیست برندگان قرار گرفته است. برای پیگیری نام خود کافی است در قسمت کد پیگیری، آن را وارد کرده و جستجو را بزنید. اگر برنده شده باشید، پیام شما برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

بدین ترتیب در این روش امکان مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام طی کردن مراحل به دلیل شلوغی سامانه با ارور های مختلفی مواجه شوید. همچنین در پاسخ به این سوال که کد پیگیری قرعه کشی ایران خودرو چند رقمی است؟ باید بگوییم این کد ۷ رقمی می باشد. اگر کد رهگیری خود را فراموش و یا گم کرده باشید، نگران نباشید. زیرا، می توانید از طریق مطالعه مقاله زیر مجدد آن را به دست آورید

مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو از طریق کد ملی

منظور از مشاهده نتایج با استفاده از حساب کاربری، همان روش مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی است. در این قسمت همراه ما باشید تا روش پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی را بررسی کنیم. در روش قبلی نیازی به وارد کردن کد ملی نبود، زیرا فرد کد پیگیری داشت؛ اما اگر کد پیگیری نداشتید و یا در صورت گم کردن کد رهگیری ایران خودرو می توانید با استفاده از پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی این کار را انجام دهید. برای این کار نیز باید مراحلی را طی کنید که برخی از این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سایت ایران خودرو به نشانی الکترونیکی  esale.ikco.ir شوید. سپس باید به جای انتخاب لیست برندگان قرعه کشی، گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

لینک اعلام نتایج ایران خودرو

پس از انتخاب این گزینه صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن نام کاربری و کلمه عبور شما پرسیده می شود. کاربری همان کد ملی شما است و کلمه عبور را هم قبل خودتان انتخاب کرده اید. این موارد را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.

 

در صفحه پیشخوان حساب کاربری خود گزینه های متعددی را خواهید دید که یکی از آن ها «استعلام وضعیت قرعه کشی» است که باید آن را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مشخصات خودرویی که انتخاب کرده اید به شما نشان داده شده و اگر واجد شرایط دریافت آن باشید و برنده شده باشید، عبارت برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

 

در صورتی که در لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو بودیم چه کنیم؟

ما در موارد فوق سعی کردیم مراحل مربوط به مشاهده نتیجه قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی و با استفاده از کد پیگیری را بررسی کنیم. اگر نام شما جزء برنده شدگان بوده باشد، یعنی این شانس را داشته اید که اتومبیل خود را دریافت کنید. در این صورت نیاز است یک سری مراحل را طی نمایید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در ابتدا نیاز بدانید که شرکت ایران خودرو یک بازه زمانی معمولا ۳ یا ۵ روزه برای پرداخت وجه مورد نیاز مشخص می کند. افرادی که در این بازه زمانی وجه را پرداخت نمی کنند یعنی انصراف داده اند. برای واریز وجه نیز باید دوباره به حساب کاربری خود مراجعه کرده و این بار گزینه «واریز وجه قرعه کشی» را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه از شما کد پیگیری ثبت نام خواسته می شود که باید آن را به همراه کد امنیتی وارد کرده و روی جستجو بزنید.

بعد از این مراحل اطلاعات خودرویی که برنده شده اید به شما نشان داده می شود که باید مبلغ آن را پرداخت کنید. همچنین رنگ بندی و نمایندگی تحویل نیز از شما خواسته می شود. برای دریافت نیز باید منتظر تماس از سمت نمایندگی مربوطه بمانید. سپس باید در تاریخی که به شما اعلام می شود، به نمایندگی رفته و قرارداد را امضا نموده و تحویل بگیرید.

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه 11 آبان 1401

 

شرایط ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو /نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

شرایطی که در این قسمت آورده ایم تقریباً در هر ثبت نام یکسان بوده؛ اما ممکن است تغییراتی را داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا ۲ سال باید باشد

۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر(حداقل پایه سوم) ضروری است.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به فرد دیگر تخلف است.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب(شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کرده باشد.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی و نه فرد دیگری باشد.

۷. ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نیست.

۸. فرد انتخاب شده، می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) اقدام کرده باشد.

۹. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود.

۱۰ . امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو ممنوع است.

نکته ۱: ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودرو) ممنوع تعیین شده است.

نکته ۲: ثبت نام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح ها محروم می شود.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

لینک اسامی برندگان ایران خودرو

ثبت نام خودرو خرداد ۱۴۰۱ | اسامی رزرو سامانه یکپارچه تخصیص ایران خودرو + استعلام نتایج ثبت نام ۱۴۰۱ /زمان ثبت نام نهایی منتخبان رزرو قرعه کشی فروش یکپارچه خودرو خرداد۱۴۰۱

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو می باشد.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه خواهد بود.

۳ .خودروی ثبت نامی، بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو  خواهد داشت.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری بر عهده شخص خواهد بود.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال گرفته نشده و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت می باشد.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری منظور می شود.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط پرداخت می شود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان منتقل کند و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، وجوه مورد نظر گرفته خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری وجود دارد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ می باشد و کلیه پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار