۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو صورت می پذیرد. نتایج قرعه کشی فروش ویژه ایران خودرو برای برندگان پیامک می شود. ثبت...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه عید غدیر مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو صورت می پذیرد. نتایج قرعه کشی فروش ویژه ایران خودرو برای برندگان پیامک می شود. ثبت نام فروش فوری ایران خودرو از ۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شب ۹ مرداد ۱۴۰۰ ادامه داشت. اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار می گیرد. لینک برندگان قرعه کشی خودروی پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، اسامی برندگان قرعه کشی راناپلاس، اسامی برندگان قرعه کشی سورن پلاس، اسامی برندگان قرعه کشی دناپلاس توربوشارژ دستی و نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای خودرو دناپلاس اتوماتیک می توانند در ادامه از نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو مطلع شوند. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش ایران خودرو، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش ایران خودرو مرداد۱۴۰۰ و … را با هم می خوانیم.

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کدملی ۱۰ مرداد ۱۴۰۰/ قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید غدیر


اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۰ مرداد  ۱۴۰۰

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ پس از تائید بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد.

 

مشاهده نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو ۱۰ مرداد

 

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

 

لیست برندگان ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

لیست برندگان دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

لیست برندگان رانا پلاس

لیست برندگان سورن پلاس


نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

استعلام برندگان ایران خودرو

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.


گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه کرده است.

گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یک ساله، عرضه می‌کند. مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، هم اکنون در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در حال برگزاری است.

 

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح هستند.

 

نام خودرو مبلغ پیش پرداخت علی الحساب (تومان)
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱۰۸.۱۳۱.۰۰۰
رانا پلاس ۹۰.۱۹۵.۰۰۰
سورن پلاس ۱۰۲.۱۲۸.۰۰۰
دناپلاس توربوشارژ دستی ۱۴۲.۶۹۹.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۱۹۵.۰۴۴.۰۰۰

موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مردادماه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

نام خودرو تعداد ثبت نام ظرفیت رزرو
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۲۹۳.۶۹۰ ۶۰۰ ۱۲۰۰
رانا پلاس ۵۸.۵۵۳ ۱۹۰۰ ۳۸۰۰
سورن پلاس ۱۰۸.۹۸۵ ۳۵۰ ۷۰۰
دناپلاس توربوشارژ دستی ۷۶.۶۴۵ ۳۵۰ ۷۰۰
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۵۴.۸۵۵ ۶۸۰۰ ۱۳.۶۰۰


نحوه واریز وجه نتایج قرعه کشی فروش ویژه ایران خودرو

  • پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
  • الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
  • قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه عید غدیر

 

 

خودروهای ارائه شده در پیش فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

 

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پنج محصول عرضه شده در این طرح است. مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی که با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود، تعیین خواهند شد.


مهلت ثبت نام ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

 

طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر ۱۲ ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه‌کشـی) از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ششم مرداد ۱۴۰۰ شروع و تا روز شنبه مورخ نهم مرداد ادامه می‌یابد.


موعد تحویل خودروهای پیش فروش یکساله ایران خودرو ۱۰  مرداد ۱۴۰۰

 

در این طرح پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می شود. موعد تحویل تمامی خودروها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

 

اسامی برندگان ایران خودرو 10 مرداد


پیش‌فروش ۵ محصول ایران خودرو از ۶ مرداد لغایت ۹ مرداد ۱۴۰۰

بدیهی است که در صورت عدم واریز مبلغ علی‌الحساب توسط افراد منتخب در مدت تعیین شده، به منزله انصراف خواهد بود و ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد. همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم یکن تلقی شده و وجه واریزی (که پس از قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود) حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد.

طبق روال، شرایط ثبت‌نام و محدودیت‌های فروش همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، ثبت‌نام همزمان در دو شرکت مذکور، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

همچنین امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد، ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود، کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد و گارانتی خودرو نیز پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود. ضمن اینکه در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو 10 مرداد

 

همچنین لازم به ذکر است که :


شرایط عمومی بخشنامه:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از پنج ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد می‌شود.

نکته۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نیست.

نکته۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام کنند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا سه سال امکان ثبت نام در کلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را ندارند.

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نمی‌شود.

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو خودروهای ایران خودرو


نحوه ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۰

 


لینک ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو/آدرس سایت ایران خودرو

 

متقاضیان برای ثبت نام خودروهای ایران خودرو عید غدیر ۱۴۰۰ باید به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

 


مراحل ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو

 

مرحله اول : متقاضی ابتدا به سایت ایران خودرو وارد می شود و با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

 

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

اسامی برندگان ایران خودرو 10 مرداد

 

شرایط ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو بخشنامه ۴۳۸۳

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر(حداقل پایه سوم) الزامی می باشد.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاصثالثممنوع میباشد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبتنام، شماره حساب(شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸. فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس وکدپستی) اقدام نماید.

۹. گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱,۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ . امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

نکته ۱: ثبتنام برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع می باشد.

نکته ۲: ثبتنام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضیبه مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح هایفروشآتی محصولاتشرکتایران خودرو محروم خواهد بود .

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.


 

شرایط اختصاصی بخشنامه ۴۳۸۳ پیش فروش ایران خودرو

 

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

اعلام اسامی برندگان ایران خودرو

 


مهلت واریز وجه قرعه کشی ایران خودرو طرح عید غدیر

 

پس ازپایان یافتن مهلت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰طبق روال مراسم قرعه کشی ایران خودرو انجام خواهد شد.اسامی برندگان نهایی از طریق پیامک و سایت ایران خودرو اعلام خواهد شد. مهلت واریز وجه قرعه کشی ایران خودرو طرح عید غدیر ۵ روز پس از اعلام اسامی میباشدو فرد انتخاب شده در زمان مشخص شده باید پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش محصولات اینترنتی ایران خودرو واریز نماید. در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.


نحوه واریز وجه پیش فروش ایران خودرو

 

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی ، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو  انتخابی را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می نماید. الباقی وجه در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می شود. قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد نمود. در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نخواهد بود.


جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

 

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می نمایید.

 

قیمت خودروهای ایران خودرو

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

وانت آریسان ۱۲۰,۵۶۰,۰۰۰ ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX ۱۳۲,۴۵۵,۰۰۰ ۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 ۱۳۲,۷۰۱,۰۰۰ ۲۳۹,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 ۱۳۲,۷۰۱,۰۰۰ ۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 دوگانه سوز ۱۳۹,۵۶۶,۰۰۰ ۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX ۰ ۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX توربو ۰ ۰
دنا (تیپ ۱) ۱۷۲,۹۵۸,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا (تیپ ۱) ۱۷۲,۹۵۸,۰۰۰ ۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس (تیپ ۱) ۱۹۱,۵۳۴,۰۰۰ ۳۴۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس (تیپ ۱) ۱۹۱,۵۳۴,۰۰۰ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۲۸۵,۳۹۹,۰۰۰ ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۳۹۰,۰۸۹,۰۰۰ ۴۶۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 ۰ ۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز ۱۲۴,۳۶۵,۰۰۰ ۲۱۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو SLX 405 ۱۰۸,۳۶۵,۰۰۰ ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۴۰,۲۷۳,۰۰۰ ۲۵۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۴۰,۲۷۳,۰۰۰ ۲۳۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۰ ۰
پژو پارس دوگانه سوز ۱۴۵,۶۳۴,۰۰۰ ۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه سوز ۱۴۵,۶۳۴,۰۰۰ ۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۰ ۰
پژو پارس LX ۱۴۵,۷۹۵,۰۰۰ ۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۵,۷۹۵,۰۰۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس اتوماتیک ۰ ۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس اتوماتیک ۱۸۸,۱۷۸,۰۰۰ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده‌ ای ۱۸۱,۱۷۳,۰۰۰ ۳۰۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۹۷,۰۵۵,۴۰۰ ۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار ۰ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار ۰ ۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ۲۱۶,۲۶۳,۰۰۰ ۳۲۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۲۷,۱۲۲,۰۰۰ ۲۲۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۲۷,۱۲۲,۰۰۰ ۲۱۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۳۰,۸۷۲,۰۰۰ ۲۷۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۳۱,۷۴۷,۰۰۰ ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۳۰۱ ۰ ۰
پژو ۲۰۰۸ ۰ ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۵۰۸ ۰ ۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۱۰۷,۲۰۰,۰۰۰ ۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ H30 ۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ H30 ۰ ۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ S30 ۰ ۰
رنو تندر پیکاپ ۰ ۰
رنو تندر E2 ۰ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر E2 ۰ ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ‌ای ۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۰ ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو ( S5 ) ۳۸۶,۴۰۰,۰۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو ( S7 ) ۴۰۵,۵۰۰,۰۰۰ ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون بنزینی ۸۰۷,۰۰۰,۰۰۰ ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون دیزل ۸۵۸,۰۰۰,۰۰۰ ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کپچر ۰ ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی ویتارا اتومات ۰ ۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن پلاس ۲۰۴,۲۵۷,۰۰۰ ۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس ۱۸۰,۳۹۱,۰۰۰ ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو پلاس ( S7 ) ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

4 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حمیدرضا

۱۰ مرداد ۱۴۰۰


فقط دروغ دروغ دروغ دروغ اخه بی وجدانها من هشت مرتبه شرکت کردم یکبارم برنده نشدم اونوقت یک عده دوسه مرتبه برنده شدن این چه جور انسانیت هست شماها یک مشت دروغگو کلاه بردار دزد هستین خدا لعنتتدکون کنه همتونو

یگانه

۱۰ مرداد ۱۴۰۰


خسته شدم اینقدر ثبت نام کردم ودرنیومد پس چیکار کنیم ما بخدا خسته شدیم بیرون هم که نمیتونیم بخریم اینقدرگرونه

Ali 1810416523

۱۱ مرداد ۱۴۰۰


قرعه کشی واسه ایرانیاست یا خارج کشوره؟؟؟؟؟ طبق آماری که اعلام کردین تا الان باید هر ایرانی یدونه خودرو داشته باشه بی وجدان ها با این آماری که میگین اگه دلال ها هم چند بار اسمشون در میومد تا الان سیر شده بودن انصاف وجدان شرف ندارین واقعا متاسفم برای مملکتم که برای خریدن یه خودرو باید بیست بار قرعه کشی شرکت کنیم تازه اگرم اسممون در بیاد یکسال بعد تحویل میدن دقیقا این طبق کدوم قانون بین المللی تثبیت شده؟؟؟!!!!

مجید محاوی

۱۱ مرداد ۱۴۰۰


فقط میخوام بگم خاک...... کجای دنیا قرعه کشی میشه خرید یک لگن...... استغفرالله خاک.......

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار