۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان قرعه کشی بر روی سایت ایران خودرو منتشر می‌شود لازم به ذکر است که در این طرح فرصت ویژه‌ای به...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ به صورت رسمی اعلام می شود. اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو پس از برگزاری قرعه کشی و تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت رسمی ایران خودرو منتشر می شود و برندگان به مدت ۵ روز پس از اعلام نتایج مهلت دارند تا نسبت به واری وجه خودرو برنده شده اقدام نمایند. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشد. امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود و نتایج قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ منتشر می شود فروش فوری  چهار خودرو پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص عرضه شد زمان ثبت نام ایران خودرو از سه شنبه مورخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ادامه داشت و نیمی از خودروهای عرضه شده به مادران دارای دو فرزند به بالا تعلق می گیرد. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و جزئیات و شرایط فروش ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و اسامی مادران برنده خودرو در طرح فروش فوری  ایران خودرو ویژه اسفند ۱۴۰۰ و … را بخوانید.

 

 لازم به ذکر است خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اسفند ۱۴۰۰(فروش فوق العاده مرحله سی و سوم  و  مرحله اول فروش فوق العاده برای مادران دارای دو فرزند و بالاتر) مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده  ایران خودرو برای تعیین مشتریان نهایی، امروز شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح می‌باشد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ اعلام می شود گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، ۴ محصول پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک خود را عرضه کرده است.قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو شنبه ۱۰ اسفند تا ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

برای مشاهده نتایج قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو امروز ۱۴ اسفند اینجا کلیک کنید

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو و اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه اسفند  ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو  اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند.

 

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۴اسفند ۱۴۰۰

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

اسامی مادران برنده فروش فوری ایران خودرو

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو دراسفند  ۱۴۰۰

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

نحوه واریز وجه برندگانقرعه کشی فروش فوری ایران خودرو۱۴ اسفند  ۱۴۰۰

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت  لی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

ورود به سایت ایران خودرو اسفند ۱۴۰۰

 

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند 

در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو مادران دارای دو فرزند با شرایطی که اعلام می شود می توانند صاحب خودرو شوند. بر اساس بخشنامه ایران خودرو مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۹ آبان امسال متولد شده اند می توانند در این دوره ثبت نام کنند و در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اولین طرح فروش محصولات خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر به اجرا درمی آورد.

در این طرح که از سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه به مدت سه روز اجرا می‌شود، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مصوب و با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهد شد.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی تعیین می‌شوند و در غیر این صورت ثبت‌نام نهایی بدون قرعه‌کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی احتمالی این طرح در امروز شنبه ۱۴ اسفندماه و همزمان با قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده برگزار خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

جزئیات فروش فوری ایران خودرو اسفند ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین مرحله فروش فوق‌العاده، ۴ محصول خود را عرضه کرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه شده است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح تعیین خواهند شد.

متقاضیان از ۱۰ اسفندماه، به مدت سه روز از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کرده‌اند.

 

خودروهای عرضه شده در فروش فوری ایران خودرو  اسفند ۱۴۰۰

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

 

سایت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو اسفند ۱۴۰۰

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

قیمت خودروهای ایران خودرو فروش فوق العاده اسفند ۱۴۰۰

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر سه ماهه خواهد بود.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب (ریال) رنگ‌های قابل عرضه قیمت اشتراک طلایی یک ستاره پلاس (اختیاری) موعد تحویل
پژو پارس ۱.۶۴۹.۲۳۳.۳۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی ۳۰.۶۰۰.۰۰۰ ۳ ماهه
پارس TU۵ ۱.۷۵۹.۲۳۷.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، آبی رویال ۳۱.۳۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷i دستی با سقف شیشه‌ای ۲.۳۵۵.۵۸۰.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه ۳۴.۲۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۳.۹۷۴.۴۳۰.۰۰۰ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی ۵۰.۲۰۰.۰۰۰

 

نحوه ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو اسفند ۱۴۰۰

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۵ روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

 

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

 

مادران دارای دو فرزند برنده ایران خودرو

 

قیمت خودرو در سی و سومین فروش فوق العاده ایران خودرو اسفد ۱۴۰۰

 

در مرحله سی و سوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو، پژو پارس  ، پژو پارس تی یو ۵، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای، دنا پلاس  توربو شارژ اتوماتیک با قیمت های زیر عرضه می شوند.

قیمت خودرو‌های ایران خودرو

 

                                             قیمت خودروهای ایران خودرو

خودرو

قیمت نمایندگی (تومان)

قیمت بازار (تومان)

وانت آریسان ۰ ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند LX ۱۵۹,۷۶۱,۰۰۰ ۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 ۰ ۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند EF7 دوگانه سوز ۱۶۸,۳۷۶,۰۰۰ ۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX ۰ ۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن ELX توربو ۰ ۰
دنا (تیپ ۱) ۲۰۵,۲۶۲,۰۰۰ ۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس (تیپ ۲) ۲۲۷,۳۷۷,۰۰۰ ۴۱۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۳۴۵,۰۶۸,۰۰۰ ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۳۹۷,۴۴۳,۰۰۰ ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 ۰ ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه سوز ۱۴۹,۵۸۸,۶۰۰ ۲۸۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو SLX 405 ۰ ۳۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۱۶۹,۲۳۳,۳۰۰ ۲۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه سوز ۱۷۵,۷۲۹,۲۰۰ ۳۴۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۰ ۰
پژو پارس اتوماتیک ۰ ۰
پژو ۲۰۷ دنده‌ ای ۲۱۵,۰۴۲,۳۰۰ ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۰ ۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار ۰ ۰
پژو ۲۰۷ پانوراما ۲۳۵,۵۵۸,۰۰۰ ۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۹,۳۸۹,۰۰۰ ۲۶۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۰ ۳۲۲,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۰ ۳۱۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۳۰۱ ۰ ۰
پژو ۲۰۰۸ ۰ ۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۵۰۸ ۰ ۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۰ ۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ H30 ۰ ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دانگ فنگ S30 ۰ ۰
رنو تندر پیکاپ ۰ ۰
رنو تندر E2 ۰ ۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ‌ای ۰ ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۰ ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو ( S5 ) ۰ ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو ( S7 ) ۰ ۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون بنزینی ۸۱۵,۷۱۲,۰۰۰ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پیکاپ دوکابین فوتون دیزل ۸۶۳,۵۸۶,۰۰۰ ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کپچر ۰ ۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی ویتارا اتومات ۰ ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس ۲۴۲,۵۲۴,۰۰۰ ۳۱۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس ۲۱۴,۱۱۱,۸۰۰ ۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۷ توربو پلاس ( S7 ) ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ ۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای ۲۹۳,۰۳۵,۹۰۰ ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس پانوراما ۲۲۷,۶۲۳,۸۰۰ ۳۰۸,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس ۵ توربو ( S5 ) 6 سرعته اتوماتیک ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ۷۳۵,۰۰۰,۰۰۰

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار