۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

ناکامی جام جهانی فراموش شد: هری دوباره درخشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناکامی جام جهانی فراموش شد: هری دوباره درخشید. تاتنهام امشب با گلزنی کاپیتانش هری کین موفق شد در مرحله سوم جام حذفی انگلیس پورتزموث را ۱-۰ شکست داده و راهی مرحله بعد شود. اگر تاتنهامی‌ها امسال بتوا...

ناکامی جام جهانی فراموش شد: هری دوباره درخشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناکامی جام جهانی فراموش شد: هری دوباره درخشید. تاتنهام امشب با گلزنی کاپیتانش هری کین موفق شد در مرحله سوم جام حذفی انگلیس پورتزموث را ۱-۰ شکست داده و راهی مرحله بعد شود. اگر تاتنهامی‌ها امسال بتوانند در جام حذفی به قهرمانی برسند بعد از پانزده سال دست‌شان به یک جام خواهد رسید. این برای هری کین هم اهمیتی نمادین خواهد داشت چرا که او به اولین جام قهرمانی دوران فوتبالش خواهد رسید.

هری کین در دیدار امشب مقابل پورتزموث گلی تماشایی به ثمر رساند و باعث پیروزی تاتنهام شد. کاپیتان تاتنهام امشب بار دیگر در حالی یک تنه عامل پیروزی تیمش شد که اگر در این روزها شاهد افت او می‌بودیم کمتر کسی می‌توانست به کین انتقاد کند.

ستاره انگلیسی به تازگی از جام جهانی‌ای برگشته که برای او به شکلی بد به پایان رسیده بود. هری کین در دیدار حساس یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل فرانسه یک پنالتی تعیین‌کننده را از دست داد و بسیاری از هواداران انگلیسی او را عامل اصلی حذف کشورشان از تورنمنت می‌دانند.

در دوره‌های گذشته بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال شرایط مشابهی را تجربه کرده بودند. اما بخشی از آنها از تجربه بدشان در جام جهانی آنقدر سرخورده شدند که تا مدتها نمی‌توانستند در سطحی که از آنها انتظار می‌رفت بدرخشند.

هری کین در بازی‌هایی که بعد از جام جهانی قطر با پیراهن تاتنهام انجام داده هیچ نشانه‌ای از این سرخوردگی و افت را نشان نداده است. گل زیبایی که او امشب برای تیمش به ثمر رساند و باعث پیروزی اسپرز شد ثابت کرد که این ستاره انگلیسی موفق شده روحیه خود را بازیابی کرده و بدون تفاوتی قابل توجه با دوران پیش از جام جهانی بازی می‌کند. آیا دست هری کین بالاخره امسال به یک جام قهرمانی خواهد رسید؟

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار