۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰

نامزدهای جریان انقلاب بر روی آیت‌الله رئیسی وحدت کنند

به گزارش اندیشه معاصر؛ محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم در نامه‌ای به کاندیداهای جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری بر همگرایی بر روی کاندیداتوری آیت الله رئیسی تاکید کرد. متن نامه ناظمی اردکانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن ار...

نامزدهای جریان انقلاب بر روی آیت‌الله رئیسی وحدت کنند

به گزارش اندیشه معاصر؛ محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم در نامه‌ای به کاندیداهای جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری بر همگرایی بر روی کاندیداتوری آیت الله رئیسی تاکید کرد.

متن نامه ناظمی اردکانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

خدمت نامزدهای جریان انقلابی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰
باسلام و تحیت؛

فرآیند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در حال رسیدن به روزهای سرنوشت سازی است.  ۸ سال ناکارامدی مدیریت غربگرا در کشور نه تنها باعث بهبود شرایط اقتصادی مردم نشده، بلکه تبعات عقب نشینی ها و وادادگی ها، معیشت مردم را تحت فشاری سخت قرار داده است. شرایط موجود و مشخص شدن واهی بودن وعده های بی پشتوانه، شرایط را برای روی کار آمدن دولتی انقلابی، مردمی و تحول گرا  برای قوی شدن ایران فراهم آورده و طبق نظرسنجی های مراجع معتبر و موثق، پیروزی جریان ارزشی در ماراتن انتخابات، میسور است.

البته طبق کارشناسی های صورت گرفته همواره پیروزی در انتخابات مرهون رفع تکثر و فراهم ساختن زمینه وحدت و تشکیل سبد واحد رای می باشد. نظر به اینکه با فراخوان های گسترده مردمی، شاهد حضور ارزشمند دکتر سید ابراهیم رئیسی در عرصه انتخابات هستیم، حفظ حضور هم زمان طیف گسترده ای از برادران انقلابی در صحنه انتخابات، توجیه پذیر نیست. هر چند وحدت مورد نظر باید تا پیش از روز برگزاری انتخابات محقق گردد، فلذا حضور این میزان از کاندیداها نمی‌تواند در فرآیند احراز صلاحیت و باقی ماندن تا آخر چندان مفید و به مصلحت باشد.

مدیریت غیرقابل قبول دولت یازدهم و دوازدهم به مردم اثبات کرده که لازم است در عرصه انتخابات، به جای هیاهو و شعار، به عملکرد و اقدامات افراد نگاه شود. اکنون که کاندیدای موجه و اجماع ساز جریان انقلابی، در دوره اخیر خدمت خود، در راس یک قوه، به خوبی درخشیده و کارآمدی خود را به مردم نشان داده، نباید در کمک به این ظرفیت برجسته و کم نظیر، تعلل و سستی بشود.

در همین راستا اینجانب با توجه به همگرایی قابل تحسین شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان در رابطه با اجماع مطلق، از شما عزیزان درخواست دارم به جهت هم افزایی و تحقق فضای روانی مطلوب‌تر در صحنه رقابت‌های انتخاباتی و همچنین کاهش هزینه عدم احراز صلاحیت ها در فضای سیاسی کشور،  از آیت الله رئیسی اعلام حمایت شود. این اقدام راهبردی باعث می‌شود خیر و صلاح به خواست الهی برای ایران عزیز مقدر گردد.

نصاب آرای بالای ایشان در انتخابات گذشته و همچنین مشی مستقل و صحیح ایشان، تاثیرات ارزشمندی به همراه داشته است که نیازمند توجه افکار عمومی است. از طرفی کارنامه رقبای ایشان مملو از کاستی‌ها و اقدامات نسنجیده است.  در همین راستا اینجانب تکلیف خود را در شرایط فعلی انجام و بیان این موضوع دانسته و به همین جهت برادران خود را نیز به انجام این مهم دعوت می کنم.

خداوند همواره یاور مومنان است.
محمد ناظمی اردکانی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار