۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

ناصر محمدخانی: این تیم پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ناصر محمدخانی ضمن تمجید از عملکرد اخیر پرسپولیس اظهار داشت: نمایش خوب این تیم ستودنی است و به اعتقاد من این پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد. او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس در برابر مس نتیجه خوبی گرفت...

ناصر محمدخانی: این تیم پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ناصر محمدخانی ضمن تمجید از عملکرد اخیر پرسپولیس اظهار داشت:

نمایش خوب این تیم ستودنی است و به اعتقاد من این پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد.
او در ادامه تاکید کرد:

پرسپولیس در برابر مس نتیجه خوبی گرفت و تساوی سپاهان برابر فولاد هم نتیجه خوبی بود که به سود پرسپولیس رقم خورد تا تیم گل محمدی با احتساب امتیازاتی که از قبل کسب کرده حالا با ۲ امتیاز بیشتر در مقایسه با جدی ترین رقیب خود صدر جدول را به خود اختصاص دهد.
مربی سابق پرسپولیس افزود:

با این شرایط سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در دست خودش است و این موضوع می تواند اعتماد به نفس تیم را بالا برده و استرس و فشاری که پیش از این شاید روی دوش پرسپولیس سنگینی می کرد تا حدود زیادی از تیم برداشته شده است. حالا پرسپولیس است و ۶ بازی که می تواند همه آنها را با پیروزی پشت سرگذاشته و قهرمانی پنجم خود را جشن بگیرد.
ناصر محمدخانی در پاسخ به این که ایجاد فاصله بین پرسپولیس و سپاهان نمی تواند جنبه اعتماد به نفس کاذب را برای تیم ایجاد کند ، گفت:

راه قهرمانی تا رسیدن به جام برای پرسپولیس ادامه دارد. به قول سیدجلال که بعد از قهرمانی تیم در سوپر جام عنوان کرد، پرسپولیس تا تثبیت قهرمانی در  لیگ بیدار است و خواب به چشمان کسی نمی آید. وقتی چنین طرز فکری در ذهن کاپیتان تیم باشد مطمئن  باشید این تیم در ادامه این مسیر غفلت نخواهد کرد و سرنوشت خود را به اما و اگرها نخواهد سپرد.
پیشکسوت سرخ ها ادامه داد:

با توجه به بازی های باقی مانده برای پرسپولیس و سپاهان، پیش بینی می کنم این تیم  برابر حریفان آینده اش باز هم امتیاز از دست می دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند در تمام بازی های باقی مانده اش پیروز شود. با این تفاسیر این احتمال دور از ذهن نیست که پرسپولیس در نهایت با اختلاف امتیازی بیشتر نسبت به اختلاف کنونی جام را مال خود نماید.
مهاجم سال های دور پرسپولیس در مورد عملکرد خوب مهاجمان تیم در دیدارهای اخیر گفت:

جدا از بحث فنی، مهاجمان حال حاضر تیم از نظر روحی و روانی نیز وضعیت خوبی دارند و این روحیه به آنها کمک کرده است تا حالا یکی از خطرناک ترین خطوط حمله برای پرسپولیس باشد. این که مهاجمی مثل عبدی پس از افت نسبی که در نیم فصل اول داشت حالا تبدیل به ذخیره طلایی تیم گل محمدی می شود، نشانه خوبی است. در نیم فصل اول فشار زیادی روی عبدی بود و با اضافه شدن مغانلو، آل کثیر  و ترابی، این فشار از روی مهدی برداشته شد و با وجود نیمکت نشینی هر زمانی که به میدان فراخوانده شده خوب و موفق عمل کرده است و در برابر مس هم گل مهم و سه امتیازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. بقیه بچه ها هم با انرژی و انگیزه بالایی در خط حمله تیم کار می کنند و رقابت سختی که بین آنها ایجاد شده، شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم زده است.
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نگرانی هایی که از ایجاد حواشی از سوی رقبا برای تیم ممکن است ایجاد شود، تصریح کرد:

یحیی در زمان بازی اش هم بازیکن بی حاشیه ای بود و این روند را در مربیگری اش هم ادامه داده است و من اطمینان دارم راه های مبارزه با حواشی احتمالی را به خوبی بلد است و می داند برای جلوگیری از جوسازی ها باید چگونه  عمل کند و به همه اطمینان می دهم این تیم به هیچ وجه وارد حاشیه نخواهد شد.
ستاره تیم ملی ایران در دهه های قبل در مورد شرایط تیم ملی و ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت:

این اتفاق ، بهترین تصمیم در مورد آینده تیم ملی بود. قبل از اعزام تیم ملی به بحرین خیلی ها نسبت به نتیجه گیری ایران در این بازی ها خوشبین نبودند اما اسکوچیچ با شناخت خوبی که از ایران و پتانسیل فوتبال ما داشت نشان داد مربی خوبی است. ضمن این که نتایجی که ایران با اسکوچیچ در این بازی ها کسب کرد، سندی بر توانایی های او بود و با توجه به کارنامه او و همین طور فاصله زمانی که برای مرحله دوم بازی ها باقی مانده، ابقای اسکوچیچ تصمیم کاملا درست و منطقی بود.

او در پایان گفت:

کار تیم ملی ما برابر حریفان قدری که پیش روی داریم سخت است اما تیم ملی با دوجین بازیکن خوب و توانایی که در اختیار دارد، این توانایی را دارد که از این مرحله هم به سلامت عبور کرده و باز هم بتوانیم حضور در جام جهانی را تجربه کنیم.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار