۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲

نادری و استقلال؟ هنوز خبری نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر توافق محمد نادری و استقلال در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده و گفته می‌شود مدافع سابق استقلال که این فصل در سوپرلیگ ترکیه توپ زد، به ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر توافق محمد نادری و استقلال در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده و گفته می‌شود مدافع سابق استقلال که این فصل در سوپرلیگ ترکیه توپ زد، به دنبال بازگشت به لیگ برتر است و او در کنار کاوه رضایی دو خرید تابستانی استقلال محسوب می‌شوند.این اخبار در حالی منتشر شده که نادری علیرغم مذاکره با باشگاه آلتای اسپور ترکیه برای دریافت رضایت‌نامه‌اش، هنوز صحبتی با استقلالی‌ها نداشته است.او مشتریانی در فوتبال اروپا دارد و باید دید تصمیم می‌گیرد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد یا اینکه به ایران برگردد و دوباره پیراهن استقلال را بپوشد.

نادری که سابقه بازی در تراکتور، پرسپولیس و استقلال را دارد، به دنبال این است که با انتخاب تیمی خوب و قرار گرفتن در شرایط ایده‌ال توجه سرمربی تیم ملی ایران را جلب کند و بتواند مسافر جام جهانی شود. او توانایی بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و باید دید اسکوچیچ سراغ این بازیکن خواهد رفت یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار