۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

ناامیدی رئال از بلینگام: زورمان به لیگ جزیره نمی‌رسد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناامیدی رئال از بلینگام: زورمان به لیگ جزیره نمی‌رسد. مدیران رئال مادرید معتقد هستند که شانس زیادی برای برنده شدن در رقابت جذب جود بلینگام ستاره دورتموند، ندارند. به گزارش پارس فوتبال، عملکرد درخشا...

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناامیدی رئال از بلینگام: زورمان به لیگ جزیره نمی‌رسد. مدیران رئال مادرید معتقد هستند که شانس زیادی برای برنده شدن در رقابت جذب جود بلینگام ستاره دورتموند، ندارند.

به گزارش پارس فوتبال، عملکرد درخشان جود بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین با پیراهن تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شد که باشگاه‌های بسیاری مشتاق به خدمت گرفتن او باشند.

رئال مادرید مدعی اصلی جذب این بازیکن بود و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که بلینگام نیز علاقه بسیاری به پوشیدن پیراهن این باشگاه و بازی در سانتیاگو برنابئو دارد.

در حالی که به نظر می‌رسید شانس لیورپول برای جذب او زیاد نیست، حالا منچسترسیتی هم به این رقابت اضافه شده و به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر به شکل قابل توجهی تغییر کرده است.

مدیران رئال مادرید هنوز پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن ارائه نکرده‌اند و در تلاش بودند که بتوانند شخصا او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کنند اما حالا اتلتیک مدعی شده که آنها به خوبی از این موضوع مطلع هستند که پینشهاد خرید و دستمزدی که ارائه خواهند داد مطمئنا پایین‌تر از باشگاه‌های لیگ برتری است.

رئال علاقه بسیاری به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش در فصل آینده دارد اما توانایی مالی باشگاه‌های لیگ برتری باعث شده که آنها در واقع امیدشان را برای جذب این ستاره دورتموند از دست بدهند و اعتراف کنند که زورشان به رقابت با منچسترسیتی و لیورپول نمی‌رسد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار