۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

میهمانان نوروزی رامبد جوان در برنامه «خندوانه»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رامبد جوان در آغاز رسانه‌ای شدن اتفاقات نوروزی تلویزیون اعلام کرد برای تحویل سال و ایام تعطیلات، تدارکِ ویژه‌ای خواهند داشت. حتی در برنامه «فرمول یک» از آیتم‌های ویژه‌ای با کمدین‌های فصل‌‌های مختلف...

میهمانان نوروزی رامبد جوان در برنامه «خندوانه»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رامبد جوان در آغاز رسانه‌ای شدن اتفاقات نوروزی تلویزیون اعلام کرد برای تحویل سال و ایام تعطیلات، تدارکِ ویژه‌ای خواهند داشت. حتی در برنامه «فرمول یک» از آیتم‌های ویژه‌ای با کمدین‌های فصل‌‌های مختلف «خنداننده‌شو» و حضورِ پررنگ عروسک جناب‌خان گفته بود.

در توضیحِ خبر روابط عمومی این برنامه تلویزیونی آمده نامِ میهمانان «خندوانه» در ایام نوروز آمده است. شبنم مقدمی، سعید راد، رضا رشیدپور، پیام دهکردی، محمدحسین مهدویان، مریم شیرازی، الیکا عبدالرزاقی، پوریا شکیبایی و…میهمانان نوروزی رامبد جوان در برنامه «خندوانه» خواهند بود.

برنامه «خندوانه» از لحظه سال تحویل تا پایان تعطیلات نوروزی هرشب در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

به نظر می‌رسد رقابت در ایام نوروز به اوجِ خودش رسیده و رامبد جوان هم همچون همکارِ دیگر خود در برنامه «دورهمی»، از چهره‌ها برای جلب توجه بیشتر، بهره می‌برد. او هم ناگزیر است از احسان علیخانی در «عصر جدید» و دیگر رقبا عقب نماند.

باید دید «خندوانه» دوباره می‌تواند در نظرسنجی‌ها پربیننده‌ترین برنامه شبکه نسیم و حتی تلویزیون باشد یا گروهِ جدید داوریِ «عصرجدید» و تغییر قالبِ «مهران مدیری» مشتری بیشتری پیدا خواهد کرد؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار