۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

میزان افزایش فوق العاده حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: با وجود وعده‌های اولیه آقای نوبخت در خصوص اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، اما امروز نامه‌...

میزان افزایش فوق العاده حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: با وجود وعده‌های اولیه آقای نوبخت در خصوص اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، اما امروز نامه‌ای از سازمان برنامه و بودجه مبنی بر کاهش سقف بودجه رتبه بندی دریافت کردیم.

میزان افزایش فوق العاده حقوق معلمان در سال ۱۴۰۰ مشخص شد
وی تأکید کرد: در نامه سازمان برنامه و بودجه آمده است که اختصاص اعتبار به لایحه رتبه بندی معلمان فقط از محل جزء «۲» بند «و» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد؛ ردیف اعتباری که رقمی معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان در آن آمده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: افزون بر این، ۱۲ دستگاه از محل ردیف جزء «۲» بند «و» تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ جذب اعتبار می‌کنند، بنابراین این اقدام سازمان برنامه موجب کاهش سقف اعتباری برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان می‌شود.

وی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان حدود یک ماه پیش به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه شد و در چند نوبت کاری در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. طبق اعلام رئیس کمیسیون، نوبخت وعده داده بود هزینه‌های مورد نیاز این لایحه از سوی دولت تامین خواهد شد.

ویس‌کرمی اظهار داشت: همان زمان بنده به اعضای کمیسیون اعلام کردم که با توجه به اینکه ماه‌های پایانی دولت دوازدهم است نباید با طناب پوسیده این دولت به چاه برویم و احتمالاً دولت دست ما را در پوست گردو می‌گذارد که همین اتفاق افتاد.

 

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

کارگر شدم

۲۷ تیر ۱۴۰۰


[Forwarded from اسماعیلی] ✅✅✅ اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه سلام و احترام خواهشمند است نسبت به دریافت حداکثر بودجه از بند واو تبصره ۲ جهت اجرای #لایحه_رتبه_بندی_معلمان در جلسه امروز مجلس و سازمان برنامه و بودجه نهایت تلاش تان را مبذول فرموده و در پاسخ به فرمان رهبری در خصوص گشودن گره‌های معیشتی معلمان، به انتظار ۱۰ ساله فرهنگیان شریف پایان داده و با دفاع از هم صنفان تان، رنج سالیان معلمان را پایان بخشید. اجرتان با خدا

یک معلم

۲۷ تیر ۱۴۰۰


با تلاش مسولین در مقابل افزایش هفت میلیونی دیگران و فوق العاده ویژه 21 میلیونی دیگران به من معلم 28 سال سابقه سیصد هفتاد هزارتومان افزوده می شود (در یکشنبه و دوشنبه مجلس جلسه برای تصویب فوق العاده خاص با ضریب 3 برای کارمندان وزارت بهداشت و قوه قضاییه دارد ولی برای معلمان فوق العاده حرفه ای که ترمیم رتبه بندی هست به فوق العاده ویژه تغییر نام دادند) تصمیم دارم با این افزایش سیصد و هفتاد هزارتومنی برای دو تن فرزندانم که به دلیل عدم توانایی من در تهیه خوراک و پوشاک و وسایل تحصیلشان ، ترک تحصیل کرده و وارد بازار کارگری شده اند از اسوستا کارشان اجازه بگیرم و کل خانواده پنج نفریم را برای اولین بار در عمرشان به زیارت امام رضا ببرم راستی مبلغ بلیط شیراز مشهد برای پنج نفر چقدر هست بریدکنار برید کنار برید کنار با افزایش سیصد و هفتادهزار تومن میرم زیارت

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار