۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

میرزایی: در استقلال باید باغیرت بازی کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،میرزایی: در استقلال باید باغیرت بازی کنید. بعد از دیدار دوستانه استقلال و داماش رضا میرزایی هافبک تازه وارد آبی ها با هوادارانی مواجه شد که چند نفر از آنها اصفهانی بودند. میرزایی با روی باز از آنها...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،میرزایی: در استقلال باید باغیرت بازی کنید. بعد از دیدار دوستانه استقلال و داماش رضا میرزایی هافبک تازه وارد آبی ها با هوادارانی مواجه شد که چند نفر از آنها اصفهانی بودند. میرزایی با روی باز از آنها استقبال کرد و سپس ثانیه هایی پاسخ گوی خبرنگاران شد.

میرزایی درباره اردوی ترکیه بیان کرد: اردوی خوبی بود؛ فشار زیادی را تحمل کردیم. صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و شرایط خوبی داشتیم. انشاالله نتیجه این اردو را در لیگ برتر می بینیم.

هافبک استقلال درباره بازی تدارکاتی امروز بیان کرد: بازی تدارکاتی خوبی بود. خداراشکر توانستیم بهره لازم را ببریم.

میرزایی درباره اینکه خودش هم شرایط خوبی در استقلال دارد، گفت: خداراشکر وضعیت خوبی دارم. من در تیم بزرگ سپاهان بازی کردم که پرهوادار بود. اینجا هم استقلال است و باید همیشه وضعیت خوبی داشته باشید. باید در استقلال بازی به بازی بهتر شوید. در مکتب سپاهان می گفتند بازیکن باید با غیرت باشد و اینجا هم شرایط اینطور است و باید با تمام توان بازی کنیم.

وی درباره کار کردن با ریکاردو ساپینتو افزود: مربی خوبی است و قطعا از او یاد می گیریم.

میرزایی درباره آینده استقلال گفت: توقع از تیم بالا است و انشاالله روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط