۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

مکان برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری در وین قرار گرفته است اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک برجام روز دوشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار می‌شود.   براساس این بیانیه، این نشس...

مکان برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری در وین قرار گرفته است اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک برجام روز دوشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار می‌شود.

 

براساس این بیانیه، این نشست به ریاست انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان ایران، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و انگلیس برگزار می‌شود. این نشست در سطح معاونان وزرای امور خارجه و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده است که مطابق با قوانین سلامت اتریش و به دلیل قرنطینه سراسری در این کشور؛ مطبوعات اجازه ورود به داخل و سالن محل برگزاری این نشست را ندارند و تنها می‌توانند در یک محوطه مطبوعاتی مقابل هتل کوبورگ که برای آنان تعیین شده است حضور داشته باشند.

براساس این بیانیه خبرنگارانی که واکسینه شده اند یا از قبل به کرونا مبتلا شده اند به همراه تست منفی کرونا اجازه ورود به محوطه‌های تعیین شده برای خبرنگاران را دارند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار