۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

مورینیو: همیشه گفته ام، رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست؛ آنها در قلب من جای دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رئال مادرید و لیورپول در تاریخ ۲۸ می فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد و حالا در این خصوص خبرنگاران نظر سرمربی پرتغالی رم را هم پرسیده اند. ژوزه مورینیو در خصو...

رئال مادرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،رئال مادرید و لیورپول در تاریخ ۲۸ می فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد و حالا در این خصوص خبرنگاران نظر سرمربی پرتغالی رم را هم پرسیده اند.

ژوزه مورینیو در خصوص این بازی گفت:

 رئال مادرید در قلب من جای دارد، ببینیم برنده می شویم یا نه!

مورینیو که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ هدایت مادریدی ها را به عهده داشت، در پاسخ به این سوال که آیا در سال ۲۰۰۸ به هدایت بارسلونا نزدیک شده بود، گفت:

هرگز. آنها از من خواستند که در مقطعی زشت، انتقالی و گذار وضعیت تیم را تجزیه و تحلیل کنم که در آن مقطع گذر از بد به خوب، کار بسیار سختی بود. کسی که چنین درخواستی از من داشت، یکی از افراد بلندپایه باشگاه بود. من این کار را کردم، اما چیز بیشتری وجود نداشت. پس از آن، خوشبختانه برای من، تاریخ مسیر خود را طی کرد. همیشه گفته ام، رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیاست.

او در ادامه با مقایسه خود و کارلو آنچلوتی گفت:

 مشکل کارلو این بود که وقتی مربی اورتون می شوید، قطعاً فاتح لیگ قهرمانان اروپا نخواهید شد. مشکل من این است که مردم دیدگاهی داشتند که من برای قهرمانی و برنده شدن کار می کنم، اما هدف برنده شدن نیست. وقتی سابقه موفقیت های مکرر دارید، مردم می توانند چنین چیزهایی بگویند و این من را اذیت نمی کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار