۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸

مورد عجیب گل محمدی با استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قاعدتا وقتی باشگاهی بازیکنی را به صورت قرضی جذب می کند، از وجود او بهره می برد اما عرفان گل محمدی یک بار هم برای استقلال بازی نکرد و نام مادر لیست ذخیره ها قرار نگرفت!عجیب اینکه گل‌محمدی امروز دوب...

مورد عجیب گل محمدی با استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قاعدتا وقتی باشگاهی بازیکنی را به صورت قرضی جذب می کند، از وجود او بهره می برد اما عرفان گل محمدی یک بار هم برای استقلال بازی نکرد و نام مادر لیست ذخیره ها قرار نگرفت!عجیب اینکه گل‌محمدی امروز دوباره به نساجی برگردانده شد تا مشخص شود که مجیدی هیچ شناختی از او نداشته و اصلاً معلوم نیست به چه دلیل این مهاجم را جذب کرده بود.

نکته عجیب تر اینکه عرفان گل محمدی در نساجی هم معمولاً به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان می شد. شاید اگر از خود عرفان هم بپرسید چرا استقلالی ها تو را خریدند،جوابی نداشته باشد اما حالا این بازیکن به نساجی برگشته تا شاید زیر نظر ساکت الهامی شکوفا شود. همان طور که می‌دانید نساجی مازندران علیرضا حقیقی دروازه‌بان فصل گذشته گل گهر سیرجان را هم جذب کرد.آنها در این پست نیما میرزازاد را به سپاهان داده بودند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط