۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

مورایس: شاید به خاطر فیرپلی چهار بازیکن از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،مورایس: شاید به خاطر فیرپلی چهار بازیکن از دست دادیم.ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۴ بر ۱ مقابل گل‌گهر سیرجان اینطور حرف‌هایش را درباره ب...

سرمربی سپاهان سوژه روز شد/ قلعه‎‌نویی چطوری ترمز مورایس را کشید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،مورایس: شاید به خاطر فیرپلی چهار بازیکن از دست دادیم.ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۴ بر ۱ مقابل گل‌گهر سیرجان اینطور حرف‌هایش را درباره برد خانگی ارزشمند تیمش که پس از هفته‌ها با حضور هواداران برگزار شد را آغاز کرد: قبل از شروع صحبت‌هایم باید بگویم خیلی بابت حضور تماشاگران خوشحالم که توانستند پس از مدت‌ها بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. انرژی که تماشاگران در ورزشگاه به ما می‌دهند با مواقعی که در منازل‌شان حضور دارند تفاوت زیادی دارد. به بازیکنانم برای نشان دادن کیفیت‌ و سازماندهی‌شان تبریک می‌گویم. اصلا کار ساده‌ای نبود که با یک بازیکن کمتر مقابل تیمی مثل گل‌گهر که همیشه کامبک می‌زند دو گل در نیمه دوم بزنیم.
مورایس سپس در واکنش به اعتراض گل‌گهر و حرف‌های سعید الهویی در نشست خبری که خواهان عذرخواهی سپاهان بابت گل اول شده بود، عنوان کرد: همانطور که من را می‌شناسید، هیچ وقت در مورد قضاوت داور صحبت نمی‌کنم، اما داوری امروز برای گل‌گهر خوب بود. دقیقه ۲، در صحنه‌ای که روی شهریار مغانلو تکل زده شد، می‌توانست پنالتی باشد. در صحنه‌ای که اشاره شد دو بازیکن قدرتمند روی هوا پریدند و بازیکن گل‌گهر وقتی دید دوئل را باخته است و توپ دست بازیکن سپاهان است، خودش را روی زمین انداخت. نمی‌دانم  صحنه سرنگون شدن نورافکن در محوطه جریمه گل‌گهر پنالتی بود یا نه، ولی اگر بخواهیم درباره بازی جوانمردانه صحبت کنیم باید بگویم این ما بودیم که ۴۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم. تصور کنید بازیکنی خطای بزرگی انجام می‌دهد و تمام بازیکنان به خاطر این صحنه متوقف می‌شوند. اگر داور صحنه را ندیده باشد و بازیکن صاحب توپ آن را بیرون نزد می‌شود گفت بازی جوانمردانه رعایت نشده، ولی وقتی در این صحنه اتفاقی نیفتاده است نمی‌توانیم بگوییم فیرپلی رعایت نشده است.
سرمربی پرتغالی سپاهان سپس در واکنش به این سوال که آیا تیمش می‌تواند به همین روند خوب ادامه بدهد، پاسخ کوتاهی داد:  در تلاش هستیم این اتفاق بیفتد. ما می‌خواهیم شخصیت بهتری برای متحد شدن داشته باشیم.
مورایس در واکنش به محرومیت امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد دانشگر و محمد کریمی در دیدار بعدی سپاهان به دلیل اخطارهایی که امروز دریافت کردند، با خنده و به شوخی گفت:  شاید به خاطر فیرپلی این چهار بازیکن را از دست دادیم.
سوال بعدی از مورایس صدرنشینی سپاهان در روز توقف پرسپولیس بود و در اینباره گفت: هدف‌مان این است که روز به روز بهتر شویم تا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. خارج از فوتبال در کل دنیا باید هر روز به بهتر شدن فکر کنیم. اگر این فکر باشد در کل دنیا هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. قصدمان این است که بازی باکیفیتی نشان دهیم. مردم به بازی‌ تیم‌های دیگر نگاه می‌کنند، ولی من اهمیتی به نتایج سایر تیم‌ها نمی‌دهم. مساوی کردن پرسپولیس ما را قهرمان نمی‌کند، بلکه پیروزی‌های خودمان، ما را به قهرمانی می‌رساند. از صمیم قلبم برای حریفان و مربیان آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی سپاهان سپس در واکنش به سوالی درباره احتمال حضور یزدانی در مصاف با فولاد خوزستان با توجه به محرومیت چند بازیکن کلیدی تیمش اینطور پاسخ داد: قبلاً هم گفتم که یزدانی بازیکن خوبی است و اگر بازیکن آزاد باشد خیلی خوب می‌شود که بتوانیم او را جذب کنیم. ما باید لیست ۲۰ نفره باید برای بازی بعدی آماده کنیم و بازیکنان امید را داریم و باید با داشته‌های‌مان پیش برویم. امیدوارم با فیرپلی بازی کنیم.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار