۰۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

مورایس: زمانی لیاقت پیروز شدن دارید که پیروز شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مورایس: زمانی لیاقت پیروز شدن دارید که پیروز شوید. ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بابت حضور شما خبرنگاران و هواداران خوشحال هستم. از بازیکنانم بابت ب...

مورایس: زمانی لیاقت پیروز شدن دارید که پیروز شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مورایس: زمانی لیاقت پیروز شدن دارید که پیروز شوید. ژوزه مورایس پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: بابت حضور شما خبرنگاران و هواداران خوشحال هستم. از بازیکنانم بابت بازی خیلی خوبی که ارائه کردند، تشکر می‌کنم. بازی خیلی سختی بود و بردن فولاد در اهواز اصلاً آسان نیست. فولاد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. برتری مقابل تیمی که سازمان‌یافته و از لحاظ دفاعی قدرتمند است، کار آسانی نیست.

«سپاهان خیلی بد بود و هیچ موقعیتی روی دروازه فولاد به وجود نیاورد. تیم شما تنها به‌خاطر یک گل‌به‌خودی پیروز شد. چه نظری در این باره دارید؟»، وی در مواجهه با این سؤال یک خبرنگار پاسخی نداد.

سرمربی سپاهان در مورد حساس‌تر شدن رقابت میان مدعیان قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: رقابت خیلی خوبی می‌بینم. ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم و در این مسابقات باید تا پایان رقابت کرد. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم، اما عملکرد خوبی داشتیم و باید همیشه اینگونه باشیم که با خوشحالی از زمین خارج شویم.

مورایس راجع به برتری فولاد در بازی رفت، با وجود استحقاق سپاهان برای پیروزی و رخ دادن اتفاق برعکس در دیدار امروز گفت: شما زمانی لیاقت پیروز شدن دارید که پیروز شوید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار