۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵

مهره باتجربه اما جوان پیکان در فاز دفاعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهره باتجربه اما جوان پیکان در فاز دفاعی. هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر برای پیکان با تساوی بدون گل تمام شد تا این تیم پس از جذب رشید مظاهری و ساختار منسجمی که مجتبی حسینی در فاز دفاعی برای تیمش رق...

مهره باتجربه اما جوان پیکان در فاز دفاعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهره باتجربه اما جوان پیکان در فاز دفاعی. هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر برای پیکان با تساوی بدون گل تمام شد تا این تیم پس از جذب رشید مظاهری و ساختار منسجمی که مجتبی حسینی در فاز دفاعی برای تیمش رقم می‌زند، همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر باشد.
برای پیکانی‌ها که دیدار برابر مس کرمان را با پیروزی یک بر صفر تمام کرده بودند، اما اتفاق بد مصدومیت سامان فلاح در دقایق ابتدایی مسابقه بود تا مسئولیت سایر مدافعان تیم نظیر میلاد بدرقه که تجربه زیادی از حضور در فولاد خوزستان دارد، بیشتر شود.
بدرقه در این مسابقه به عنوان مدافع چپ دفاع سه نفره مورد نظر مجتبی حسینی به میدان رفت و با عملکرد خوبی که داشت، تیمش را در بسته نگه داشتن دروازه و کسب یک امتیاز کمک کرد.
مدافع متولد امیدیه پیکانی‌ها که دومین فصل حضور در این تیم را پشت سر می‌گذارد، طی این فصل ثبات بیشتری در ترکیب تیم پیدا کرده و برخلاف فصل گذشته که ۱۰ مرتبه در ترکیب اصلی قرار گرفت، در این فصل تا پایان هفته هجدهم ۱۲ مرتبه به عنوان بازیکن اصلی و یک مرتبه هم به عنوان بازیکن ذخیره راهی میدان شده تا با وجود ۲۶ ساله بودن در میان بازیکن‌های جوان پیکان یکی از بازیکنان مورد توجه مجتبی حسینی در بازی‌های سخت آینده نیز باشد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار