۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

مهدی قایدی از چنگ استقلال پرید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلا...

مهدی قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار داده بود در صورتی که قسط اول انتقال مهدی قایدی به این تیم پرداخته نشود به فیفا شکایت خواهد کرد مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به زودی مبلغی به همین منظور به باشگاه اماراتی پرداخت میشود.

یک فرد آگاه در باشگاه استقلال در این باره بحث خبر ورزشی گفت: «با توجه به مهلت قانونی که برای پرداخت طلب باشگاه شباب الاهلی داریم موضوع پرداخت حق انتقال قائدی دغدغه اصلی مسئولان باشگاه نیست، اما در صدد هستیم که طلب این بازیکن هر چه زودتر و پیش از موعد قانونی پرداخت و به حساب باشگاه الاهلی واریز شود».

طبق اعلام قبلی، باشگاه استقلال با باشگاه الاهلی توافق کرده بود مبلغ مورد نظر باشگاه اماراتی را در دو قسط پرداخت کند که هنوز تا رسیدن موعد پرداخت قسط اول زمان باقی مانده است.

شایان ذکر است؛ مهدی قایدی در پایان فصل بیستم لیگ برتر از استقلال جدا شده و به صورت قطعی به باشگاه الاهلی امارات پیوست اما پس از یک فصل حضور در این تیم اماراتی دوباره با قراردادی جدید به باشگاه استقلال برگشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار