۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

مهدی تاج، نه! کی‌روش یک حامی بانفوذ در فدراسیون داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهدی تاج، نه! کی‌روش یک حامی بانفوذ در فدراسیون داشت. بلافاصله پس از انتشار اخبار همکاری احتمالی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر، فدراسیون فوتبال کشورمان در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های...

استقلال درگیر دعوای تیم ملی شد / حمایت استقلالی‌ها از بازگشت کارلوس کی‌روش و مخالفت پرسپولیسی‌ها با حضور این مربی / دعوای بالا گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهدی تاج، نه! کی‌روش یک حامی بانفوذ در فدراسیون داشت. بلافاصله پس از انتشار اخبار همکاری احتمالی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر، فدراسیون فوتبال کشورمان در پیامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، برای او در ادامه دوران ورزشی و همچنین زندگی آرزوی موفقیت کرد.

در این پیام آمده است:

«فوتبال در کنار خلق روزهای شاد و غم انگیز، عرصه فرازها و نشیب ها و آمدن ها و رفتن هاست اما آنچه در کنار خاطرات تلخ و شیرین، در اذهان و یادها برای همیشه باقی می ماند، طی این مسیر در بستر فرهنگ قدرشناسی، احترام و رعایت اصول اخلاقی است.

اینک و در پایان همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش، این فدراسیون ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی و تلاش های سرمربی پیشین تیم ملی و کادر فنی همراهش که با دو صعود مقتدرانه به جام های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و همچنین هدایت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ همراه بود، برای وی در ادامه فعالیت های خود، آرزوی موفقیت دارد.»

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال خیلی زود و پیش از عقد قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال قطر، خیلی شیک به استقبال این موضوع رفته است.

در همین ارتباط شنیدیم ” مهدی تاج” رئیس فدراسیون فوتبال که یک مدیر باتجربه است پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازخورد نتایج تیم ملی ایران، دیگر تمایل چندانی به تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش نداشت.

در این میان یک فرد با نفوذ در فدراسیون فوتبال که در ورزش ایران هم دارای نفوذ است به شدت علاقمند به تمدید قرارداد مرد پرتغالی بود که تلاش هایش در نهایت به جایی نرسید!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار