۰۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸

مهارتهایی که در عرض ۵ دقیقه می توان آموخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  مهارت های زیادی برای یادگیری وجود دارند که شاید هفته ها و ماه ها زمان بر باشند برای مثال:مردی که علاقه مند به آشپزی است، باید هنر غذا پختن را بیاموزد که ماه ها طول میکشد بنابراین یک هنرمند به مرو...

مهارتهایی که در عرض ۵ دقیقه می توان آموخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  مهارت های زیادی برای یادگیری وجود دارند که شاید هفته ها و ماه ها زمان بر باشند برای مثال:مردی که علاقه مند به آشپزی است، باید هنر غذا پختن را بیاموزد که ماه ها طول میکشد بنابراین یک هنرمند به مرور زمان بر توانایی خود تسلط پیدا میکند اگرچه بعضی از مهارت ها زمان زیادی برای یادگیری نیاز ندارند این مهارت ها به شما کمک میکند ،در زندگی روزانه خود بهتر و عاقلانه تر عمل کنید و باید بدانید که این مهارت های زندگی در کوتاه ترین زمان قابل یادگیری هستند. شما هیچوقت نمی توانید حدس بزنید که مدیرتان کی از شما طراحی یک لوگوی جدید در فتوشاپ را خواستار است یا کی چرخ ماشینتان وسط جاده پنچر میشود پس باید یک سری مهارت ها که در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت بیاموزید ، کارهایی که در عرض چند دقیقه خواهید آموخت. در این جا لیست مهارت هایی که در کوتاه مدت قابل یادگیری هستند و نقش مثبتی در زندگی روزمره ی شما دارند،را آورده ایم.

در ۵ دقیقه مهارتهای جدیدی بیاموزید
چگونه چرخ پنچر را عوض کنیم :
من به این موضوع در بالا اشاره کردم پس در لیست من این توانایی شماره ۱ محسوب میشود ،وقتی با ماشین خود در حال رانندگی هستید، باید با مشکلات کوچک ماشین خود نیز آشنا باشید، شاید به نظر مهم نباشد ولی شما نمیدانید کی نیاز به تعویض چرخ دارید،پس فکر نکنید که موضوع مهمی نیست، باید بلد باشید چرخ ماشین خود را عوض کنید! این مهارت را با یکبار نگاه و تست خواهید آموخت.

 

میوه های تازه را شناسایی کنید:
خیلی ناراحت کننده است وقتی پول زیادی صرف خرید میوه میکنید و بعد پی به فاسد بودن آن میبرید. این اتفاق در مورد توت فرنگی و پرتغال صادق است ,قبل از خرید میوه ان را بو کنید، اگر ظاهر سالم داشتند و بوی خوبی نمیدادند، میوه ی خوبی نخواهند بود بهترین روش خرید میوه بو کردن آن است.

این چند مهارت را در ۵ دقیقه بیاموزید

تند خوانی :
کسانی که با صدای بلند مطالعه میکنند، کند خوان هستند پس یاد بگیرید با چشمان خود مطالعه کنید اول به این دلیل که در هر مکانی قادر به بلند خواندن نیستید و اینکه مطالعه با چشم سریع تر است تند خوانی یک مهارت عالی در محیط کار محسوب میشود و شما را نسبت به همکارانتان متمایز میکند ؛چه کسی از یک “نمره ی مثبت” در محیط کار خوشایند نخواهد شد؟

 

هنر بسته بندی :
برای بیشتر ما سخت است که کیف خود را برای یک تور ۳ تا ۵ روزه ببندیم ، افرادی که با ۲ یا ۳ کیف در تورهای کوچک شرکت میکنند کل گروه را آزار میدهند پس بهتر است این مهارت را بیاموزیم میتوانید از کلیپ های موجود در یوتیوب استفاده کنید که مملو از انواع بسته بندی ها ی اقلام متفاوت است.

چطوری پیتزا را ترد نگه داریم :
ترد بودن پیتزا با ماندن در یخچال از بین میرود درسته؟ خیلی آزار دهنده است، چون لذت خوردن پیتزا به ترد بودن آن است ؛ هنگامی که میخواهید پیتزای خود را داخل مایکرو برای گرم کردن قرار دهید، یک لیوان آب هم در کنار آن بگذارید در این حالت آب اشعه مایکرو را جذب کرده و موجب تردی پیتزا میشود. آب مانند یک بلع انرژی عمل میکند.

 

سریع خوابیدن :
وقتی دراز میکشید، شروع به رویا پردازی میکنید و احساس میکنید خواب به سراغ ما نمی آید، این فکر اشتباه است چون در مسیر اصلی خواب قرار گرفته اید و فقط از آن سرپیچی میکنید از رویا پردازی خود تمام لذت را ببرید به چیز دیگری فکر نکنید مطمئنا متوجه زمان خواب خود نمیشوید.

عصبانیت خود را کاهش دهید :
هر کدام از ما در بعضی شرایط عصبی میشویم، آدامس جویدن خیلی کمک کننده است وقتی احساس میکنید موضوعی شما را عصبی میکند شروع به جویدن آدامس کنید تا عصبانت شما فرو کش کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار