۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مهاجم خارجی پرسپولیس خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس همچنان منتظر است تا فدارسیون فوتبال ایران «بند» منع خرید بازیکن خارجی توسط این تیم را از بین ببرد تا بتواند با چند گزینه‌ای که مدنظرش است مذاکرات نهایی را انجام دهد. به گزارش فرارو، بعد ا...

مهاجم خارجی پرسپولیس خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس همچنان منتظر است تا فدارسیون فوتبال ایران «بند» منع خرید بازیکن خارجی توسط این تیم را از بین ببرد تا بتواند با چند گزینه‌ای که مدنظرش است مذاکرات نهایی را انجام دهد.

به گزارش فرارو، بعد از آن که یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای به صورت رسمی از این گفت که پرسپولیس به دنبال خریدن یک مهاجم خارجی است این تب و تاب بیشتر شکل گرفت که برای فصل پیش رو، سرخ‌های تهرانی هرطور شده یک مهاجم کارکشته خارجی در ترکیب داشته باشند. درست بعد از آن صحبت‌ها بود که شایعات مربوط به بازیکنان مدنظر پرسپولیس به وجود آمد. یکی از این بازیکنان که شایعه شده بود در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته ماریو مانژوکیچ، ستاره سابق تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ است. ماریو که بعد از ۵ سال حضور در یووه راهی الدحیل شد، یک سال در فوتبال قطر دوام آورد و دوباره به ایتالیا برگشت تا برای میلان بازی کند.

او بعد از اتمام قراردادش با میلان به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات معرفی شد که همین مورد باعث شد سایت معتبری همچون ترانسفرمارکت از این خبر دهد که مقصد بعدی او پرسپولیس است. مشخص نیست واقعا پرسپولیسی‌ها به ماریو پیشنهاد داده اند یا خیر، ولی هرچه که باشد او در سن ۳۵ سالگی با نوشتن پیامی در اینستاگرام به طور رسمی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد. چه آن پیشنهاد شایعه باشد چه واقعی، یکی از گزینه‌های خارجی مدنظر پرسپولیس از دسترس خارج شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار