۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

مهاجری: جایگاه تراکتور غیرقابل تصور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتور اظهار کرد: خوشحال هستم دوباره در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان هستیم و پس از دو سال دوباره هواداران پرشور نفت را در کنار خودمان خواهیم د...

مهاجری: جایگاه تراکتور غیرقابل تصور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتور اظهار کرد: خوشحال هستم دوباره در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان هستیم و پس از دو سال دوباره هواداران پرشور نفت را در کنار خودمان خواهیم داشت که این اتفاق امتیاز مثبتی برای ما است تا در کنار مسائل فنی، تاکتیکی، ذهنی و روانی که انجام دادیم، کارمان را پیش ببریم.

او ادامه داد: خدا را شکر تماشاگرانی داریم که می‌تواند ما را قوی‌تر و استوارتر به جلو هدایت کند و ضمن احترام به تیم شایسته تراکتور، به برد در بازی فردا امیدوارتر شویم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان یادآور شد: پس از اینکه بچه‌های تیم توانستند نمایش خوبی مقابل ذوب آهن داشته باشند و یک برد خیلی خوب به‌دست بیاورند، شرایطمان در جدول تغییر کرد و این برد موجب شد تا فاصله زمانی دیدار ذوب با تراکتور، در شرایط خوبی سپری شود و تمرینات خوبی انجام بدهیم.

مهاجری اضافه کرد: باشگاه در حد توان کمک کرد تا یک اردوی خوب در تهران داشته باشیم و دو دیدار تدارکاتی هم انجام دادیم که کمک زیادی به شناخت کادر فنی جدید نسبت به بازیکنان به‌وجود آورد. در مسجدسلیمان هم با تیم شایسته استقلال ملاثانی یک مسابقه دوستانه خوب داشتیم و با این شرایط با آزمون و خطا برابر تراکتور قرار می‌گیریم و امیدواریم نمایش کم‌اشتباهی داشته باشیم.

او ادامه داد: قطعا بازی سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت چون آنها برای برد به مسجدسلیمان می‌آیند. تراکتور از ساختار و کادر فنی خوبی برخوردار است و جایگاهش از نگاه بنده که در تبریز و آذربایجان کار کردم، غیر قابل تصور است ولی زیبایی‌های فوتبال به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی آن برمی‌گردد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازیکنان ما این آمادگی را دارند تا فردا نمایش خوبی مقابل تراکتور داشته باشند و به‌خوبی می‌دانند سه امتیاز این مسابقه تا چه اندازه در میانه راه به ما کمک می‌کند و امیدواریم فردا فعل خواستن را صرف کنیم.

مهاجری یادآور شد: دو، سه مصدوم جزئی داریم ولی احتمال دارد به بازی با تراکتور برسند، اما خوشبختانه بازیکن محروم در فهرست ما نیست.

او اضافه کرد: از تماشاگرانی که تا امروز در تمرینات حاضر بودند و با وجود شرایط جدولی، پشتیبان تیم هستند، تشکر می‌کنم. در کنار اینکه کارمان را در تعطیلات پیش می‌بردیم، شرایط رقبای خودمان را هم رصد کردیم تا با آگاهی کامل مقابل تراکتور قرار بگیریم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط