۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

من تازه وارد این فوتبال نشدهام/ ثابت میکنم سوت داور را خریدند/ فساد تا بالاترین درجات فدراسیون فوتبال نفوذ نکرده؟

[ad_1] خبرورزشی – ماجرای آخرین بازی ملوان مقابل بادران در لیگ آزادگان و شاهکار داوری رضا کرمانشاهی، مدیر ملوانی ها را آشفته کرد. نوری در مصاحبiای با سایت باشگاه ملوان به نکتههای بسیاری اشاره کرد که خلاصهای از آن را در زیر میخوانید: ...

من تازه وارد این فوتبال نشدهام/ ثابت میکنم سوت داور را خریدند/ فساد تا بالاترین درجات فدراسیون فوتبال نفوذ نکرده؟

[ad_1]

خبرورزشی –

ماجرای آخرین بازی ملوان مقابل بادران در لیگ آزادگان و شاهکار داوری رضا کرمانشاهی، مدیر ملوانی ها را آشفته کرد. نوری در مصاحبiای با سایت باشگاه ملوان به نکتههای بسیاری اشاره کرد که خلاصهای از آن را در زیر میخوانید:

*اتفاقی در هفته پایانی لیگ و در زمین خودمان افتاد که برای هیچیک از علاقمندان واقعی فوتبال قابل هضم نیست! یک داور دیگر چکار باید بکند تا همگان بفهمند که قرار بوده بازی را به نفع حریف در بیاورد؟ وقتی ما که نتیجه این مسابقه در رتبه تیم مان در جدول تاثیرگذار نیست برای ارایه یک فوتبال شرافتمندانه با تمام قوا در میدان حاضر می شویم و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف مدعی صعود خود پیش می رویم، پنالتی هایی که از سوی داور به تیم مقابل تقدیم شد را کجای دلمان بگذاریم؟

 *آقایان ما تازه وارد این فوتبال نشده ایم. ملوان سالهای سال است که از داوری ها ضربه خورده و اتفاقا با شاهکارهای همین داورهای محترم (خورشیدی و کرمانشاهی) به لیگ یک سقوط کرد و تا مرز انحلال پیش رفت. بنابراین حتی تصور این که اینها فقط اشتباهات سهوی داوری است توهین به شعور خودمان است!

*چطور می شود فکر کرد این فساد تا بالاترین درجات فدراسیون نفوذ نکرده وقتی با افراد خاطی به شدت برخورد نمی شود تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد زحمات یک فصل تلاش شرافتمندانه یک مجموعه را به باد دهد؟

* تا کی باید نجابت کنیم و ساکت باشیم؟ مگر دفعه قبل که در مسابقه لیگ با خیبر آن اتفاقات افتاد و موجب واکنش شدید سرمربی مان آقای زارع شد، چه کردند؟

 *می دانم بعد از این صحبت ها به کمیته اخلاق احضار می شوم. با سری بالا و با افتخار برای دفاع از شرافت خودمان و روح فوتبال حاضر خواهم شد و ثابت می کنم آقایان و دوستان شان آمدند در انزلی و سوت داور را خریدند!

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار