۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

منچسترسیتی برای جذب مدافع بارسا دست به کار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نظر می رسد که یک تابستان بسیار شلوغ در انتظار باشگاه بارسلونا خواهد بود. در روزهای گذشته از اولین خرید بلوگرانا رونمایی شد؛ جایی که سرخیو آگوئرو به شکل آزاد به بلوگرانا پیوست. همچنین گفته می شو...

منچسترسیتی برای جذب مدافع بارسا دست به کار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نظر می رسد که یک تابستان بسیار شلوغ در انتظار باشگاه بارسلونا خواهد بود. در روزهای گذشته از اولین خرید بلوگرانا رونمایی شد؛ جایی که سرخیو آگوئرو به شکل آزاد به بلوگرانا پیوست. همچنین گفته می شود که کارهای انتقال جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای به بارسا نیز در حال نهایی شدن است.

اما تغییر و تحولات باشگاه بارسلونا تنها به خرید های این تیم معطوف نمی شود و بر اساس ادعای رسانه‌های کاتالانی چند بازیکن بارسا نیز در تابستان نوکمپ را ترک خواهند کرد. در واقع اینطور به نظر می آید که خوان لاپورتا قصد دارد بازسازی بارسلونا را از همین بدو ورود خود و در تابستان آغاز کند.

یکی از بازیکنانی که شائبه های زیادی در مورد آینده اش وجود دارد، مدافع اسپانیایی بارسا یعنی سرخی روبرتو است. این بازیکن تنها تا سال ۲۰۲۲ با بلوگرانا قرارداد دارد و گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا علاقه چندانی به تمدید با این بازیکن ندارد. در همین حال برخی رسانه ها از علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی به این بازیکن خبر می‌دهند و حالا اسپورت مدعی شده که این باشگاه انگلیسی حتی به شکل مستقیم از بارسلونا درباره شرایط جذب روبرتو سوال کرده است.

در واقع به نظر می رسد که اگر بارسا علاقه‌ای به تمدید قرارداد با سرخی روبرتو نداشته باشد منچسترسیتی محتمل ترین مقصد برای این بازیکن خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار