۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷

ملوان می‌تواند مقابل استقلال شگفتی‌ساز شود/ تیم انزلی دست و پا بسته نیست/ بازی بدون تماشاگر ظلم آشکار در حق هواداران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ملوان می‌تواند مقابل استقلال شگفتی‌ساز شود/ تیم انزلی دست و پا بسته نیست/ بازی بدون تماشاگر ظلم آشکار در حق هواداران است. غفور جهانی، پیشکسوت اسبق فوتبال انزلی و تیم ملی ایران در سال‌های دور  دربار...

ملوان می‌تواند مقابل استقلال شگفتی‌ساز شود/ تیم انزلی دست و پا بسته نیست/ بازی بدون تماشاگر ظلم آشکار در حق هواداران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ملوان می‌تواند مقابل استقلال شگفتی‌ساز شود/ تیم انزلی دست و پا بسته نیست/ بازی بدون تماشاگر ظلم آشکار در حق هواداران است. غفور جهانی، پیشکسوت اسبق فوتبال انزلی و تیم ملی ایران در سال‌های دور  درباره دیدار استقلال و ملوان در شهر انزلی اظهاراتی را مطرح کرد:

مسابقه امروز استقلال و ملوان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال تیم قابل احترامی‌است اما ملوان همیشه در زمین خودش حرفهایی برای گفتن دارد. در واقع ملوان تیمی دست و پا بسته نیست و من فکر می‌کنم یک بازی جاندار و محکم را جلوی استقلال به نمایش می‌گذارد.

استقلال را چقدر می‌شناسید؟

به هر حال استقلال تیمی پرمهره و بزرگ است اما ملوان هم با اینکه نتوانسته مهره‌های چندانی به خدمت بگیرد اما یک تیم به معنای واقعی است. فکر می‌کنم ملوان همچنان به یارگیری بیشتر نیاز دارد. فقط افسوس می‌خورم!

بابت چه چیزی افسوس می‌خورید؟

ای کاش این مسابقه سه یا چهار هفته دیرتر برگزار می‌شد تا تیم ملوان به شرایط بهتری دست پیدا می‌کرد و روی غلتک می‌افتاد تا یک فوتبال تماشاگر پسند را مقابل استقلال به نمایش می‌گذاشت.

فکر میکنید ملوان مقابل قهرمان فصل پیش بتواند شگفتی‌ساز شود؟

امیدوارم ملوان شگفتی‌ساز هفته دوم باشد. البته باز هم می‌گویم استقلال تیم خوبی است و نباید به باخت اولش مقابل سپاهان توجه کرد. تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی بازی به بازی بیشتر جا می‌افتند. ملوان در بازی اول هم خوب بود اما به پیکان باخت.

پیش بینی تان از بازی ملوان مقابل استقلال چیست؟

به طور کلی ملوان در طول تاریخ حیاتش همیشه جلوی تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس خوب بازی کرده اما نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد.

به عنوان پیشکسوت فوتبال انزلی برای تماشای بازی به استادیوم نمی‌روید؟

متاسفانه بازی که بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما اگر هم می‌شد من به دلیل آسیبی که به چشمانم رسیده نمی‌توانم به استادیوم بروم ولی در خانه و پای گیرنده تلویزیونی برای تیم محبوبم ملوان مثل همیشه آرزوی پیروزی می‌کنم. ای کاش بازی با تماشاگر برگزار می‌شد. متأسفانه ظلم بزرگ و آشکاری در حق ملوان شد که بازی اش را بدون تماشاگر برگزار کردند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار