۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳

ملوان، تیمی فراتر از ماندن در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ملوان، تیمی فراتر از ماندن در لیگ برتر. در مصاف ملوان – نساجی، دربی شمال پیش بینی می شد، تاثیرات شکست ۴-۰ در برابر استقلال در تیم میزبان دیده شود اما مازیار زارع به خوبی تیمش را از نظر روحی و روانی...

ملوان، تیمی فراتر از ماندن در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ملوان، تیمی فراتر از ماندن در لیگ برتر. در مصاف ملوان – نساجی، دربی شمال پیش بینی می شد، تاثیرات شکست ۴-۰ در برابر استقلال در تیم میزبان دیده شود اما مازیار زارع به خوبی تیمش را از نظر روحی و روانی ریکاروی کرده بود و ملوانی که در این بازی دیدیم، به طور کل هفته هفدهم بازی ها و شکست در برابر استقلال را فراموش کرده بود.

با وجود حضور تماشاگران در استادیوم سیروس قایقران فقید اینطور نبود، ملوان با شروع بازی دست به فوتبال احساسی بزند و با حملات انتحاری در پی جبران شکست در برابر استقلال باشد. آن چه که با سوت شروع بازی در تیم ملوان دیده شد، حملات منطقی و دفاع از حملات تیم نساجی بود. به این خاطر که نساجی هم یکی از تیم های خوب لیگ برتر به حساب می آید و برای هیچ تیمی حریف آسانی نیست. به خصوص که یکی دو بازیکن خوب در خط دفاع و هافبک به ترکیب اضافه کرده بود. بازی خوب و چند حمله خوب از ملوان؛ در نهایت در دقیقه ۴۹ بازی تیم میزبان با ضربه سجاد بازگیر به گل رسید و در ادامه باز هم موقعیت ایجاد و به خوبی از دروازه اش محافظت کرد تا این بازی را با یک گل و سه امتیاز به سود خود به پایان ببرد.

حضور ملوان در رده دهم جدول بدین معنی است، این تیم شایستگی اش فراتر از ماندن در جدول بازی هاست. این تیم می تواند در لیگ برتر به دنبال ماجراجویی باشد. به خصوص با فوتبالی که ارایه می دهد. حتی در برابر استقلال هم فوتبالی که این تیم ارایه داد، شایسته تحسین بود. فوتبال ملوان بهتر از فوتبال هایی است که در برابر تیم های بزرگ تنها به دفاع کردن فکر می کنند. ملوانی که در برابر استقلال در پی ساختن و تدارک حمله و آزمایش توانمندی های خود در فاز تهاجمی بود، به طور حتم پیشرفت خواهد کرد، به این خاطر که در فوتبال دفاعی موفقیت محدود است اما در فوتبال تهاجمی تیم می تواند به پیشرفت های باور نکردنی و غیر قابل پیش بینی دست یابد. نمونه اش را در جام جهانی از سوی تیم مراکش دیدیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار