۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

ملاقات پی در پی یحیی گل محمدی با قاتلان خبرساز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ پرسپولیس که بعد از جام‌جهانی فوتبال دوباره اوج گرفته و به فرم ایده‌آل رسیده است، در ۲هفته آینده به‌ترتیب باید به مصاف فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک برود؛ ۲بازی دشوار که شاید...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ پرسپولیس که بعد از جام‌جهانی فوتبال دوباره اوج گرفته و به فرم ایده‌آل رسیده است، در ۲هفته آینده به‌ترتیب باید به مصاف فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک برود؛ ۲بازی دشوار که شاید موقعیت صدرنشین بلامنازع لیگ را به چالش بکشد. رویارویی با این ۲تیم اما برای یحیی گل‌محمدی یک جنبه خاص دیگر هم دارد؛ اینکه او به نوعی فرصت انتقام از قاتلان ۲جام فصل گذشته را به‌دست می‌آورد. پرسپولیس در حالی فصل قبل برای نخستین بار طی سالیان اخیر با دست کاملا خالی از مسابقات مختلف بیرون رفت که در سوپرجام مغلوب فولاد شد. آن بازی در کرمان با شکست یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و البته مهدی شیری مقهور خشم یحیی گل‌محمدی شد.

پرسپولیس که در لیگ قافیه را به استقلال باخته بود، در جام حذفی هم در یک مسابقه باورنکردنی در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳بر ۲برابر آلومینیوم شکست خورد تا از هر جهت فصل بدی را پشت سر بگذارد. سرخپوشان البته در دور رفت با تنها گل میلاد سرلک آلومینیوم را شکست دادند، اما مصاف آنها با فولاد نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نداشت. ببینیم دوئل سرخ‌ها با این ۲حریف در دور برگشت چه سرانجامی خواهد داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار