۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

مقصدی بعدی ستاره پرسپولیس لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ در حالی که تا آغاز فصل نقل‌وانقالات زمستانی فوتبال ایران زمان زیادی باقی مانده است، اما از الان شایعات نقل‌وانتقالاتی بسیاری به گوش می‌رسد. تیم پرسپولیس هم مانند گذشته در کانو...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ در حالی که تا آغاز فصل نقل‌وانقالات زمستانی فوتبال ایران زمان زیادی باقی مانده است، اما از الان شایعات نقل‌وانتقالاتی بسیاری به گوش می‌رسد. تیم پرسپولیس هم مانند گذشته در کانون توجهات قرار دارد و اخبار زیادی در خصوص ستاره‌های این تیم برای نیم فصل دوم به گوش می‌رسد.

از همین رو شنیده شده دو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان برای جذب عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس علاقه نشان داده‌اند. این در شرایطی است که آل‌کثیر هم اکنون با پرسپولیس تمرین می‌کند، اما هنوز قرارداد جدید این بازیکن با سرخپوشان منعقد نشده تا او همچنان بلاتکلیف باشد.

البته پیش از این یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس اعلام کرده بودند از عملکرد آل‌کثیر رضایت دارند و به احتمال زیاد نام این بازیکن پیش از دربی تهران به لیست پرسپولیس آنهم به عنوان بازیکن آزاد ثبت خواهد شد. حالا باید دید که خود آل‌کثیر در این خصوص چه تصمیمی دارد و آیا بازهم پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد یا به تیم دیگری می‌رود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط