۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵

معاون سیاسی وزیر خارجه گزارشی از نتایج مذاکرات به نمایندگان ارائه داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمود عباس زاده مشکینی، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان تشکیل شد....

معاون سیاسی وزیر خارجه گزارشی از نتایج مذاکرات به نمایندگان ارائه داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمود عباس زاده مشکینی، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: این جلسه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان تشکیل شد.

وی بیان کرد: محمود احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی سوالی در خصوص مدیریت سفر اربعین و مسائلی که به ویژه در مرز ایران و عراق ایجاد شده است، مطرح کرد که بعد از پاسخ‌های وزیر کشور، این نماینده از توضیحات وحیدی قانع شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده کشورمان هم گزارشی از نتایج سفر خود به اروپا و مذاکرات انجام شده به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام و مذاکرات آتی با ۱+۴ و چارچوب‌ها و انتظارات از این مذاکرات مباحث خود را مطرح کردند.

عباس زاده مشکینی تاکید کرد: رفع تحریم‌ها و مواجهه درست با بدعهدی طرف‌های مقابل یکی از مطالبات اصلی مطرح شده در این جلسه بود و بر ضرورت برطرف کردن نقاط ضعف مذاکرت گذشته و گرفتن تضمین‌های لازم برای توافقات احتمالی تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از اتمام دور هفتم مذاکرات برجامی در ۸ آذر ماه نیز از معاون وزیر امور خارجه برای حضور در کمیسیون امنیت ملی دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار