۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

مصدومیت ول کن گزینه یحیی و پرسپولیس نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه در حالی که مهرداد محمدی را در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۷:۰۵ امروز در ورزشگاه حمد بن خلیف...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه در حالی که مهرداد محمدی را در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۷:۰۵ امروز در ورزشگاه حمد بن خلیفه مقابل تیم رده هفتمی الغرافه قرار گرفت.

یاران محمدی پس از سه شکست متوالی در هفته‌های اخیر لیگ ستارگان قطر، امروز هم نتوانستند در دیدار خانگی مقابل الغرافه صاحب امتیاز شوند و علی‌رغم اینکه در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پیش افتادند، در نیمه دوم با دریافت دو گل عقب افتادند و نتوانستند آن را جبران کنند.

تیم فوتبال السیلیه با شکست دو بر یک مقابل الغرافه که نُهمین باخت آنها در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بود، ۴ امتیازی و قعرنشین لیگ ستارگان قطر ماند و با یک امتیاز کمتر نسبت به الریان، نتوانست از رده دوازدهم بالا برود.

این بازیکن در دقیقه ۷۰ دیدار اخیرشان مقابل الوکره بخاطر آسیب دیدگی از ترکیب السیلیه خارج شد و امروز هم در لیست بازیکنان تیمش برابر الغرافه حضور نداشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار