۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴

مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست. استقلال و هوادار که خود را برای شروع رقابت های لیگ برتر آماده می کنند، صبح امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک – ...

مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست. استقلال و هوادار که خود را برای شروع رقابت های لیگ برتر آماده می کنند، صبح امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست

در جریان این دیدار صالح حردانی مدافع – هافبک جوان استقلال به دلیل ضرب خوردگی و جهت جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی روی او انجام شد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره میزان شدت این آسیب دیدگی نوشته است: برای اعلام نتیجه دقیق وضعیت حردانی، بررسی های بیشتر طی روزهای آینده مورد نیاز است.

مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست

مصدومیت حردانی از ناحیه مچ؛ جدی نیست

البته پیگیری های خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد که مصدومیت حردانی از ناحیه مچ پا جدی نبوده و این بازیکن با یخ درمانی روند ابتدایی درمان خود را آغاز کرده است.

حردانی که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ قبل از فولاد به استقلال آمد، یکی از مهره های تأثیرگذار تیم فرهاد مجیدی بود و در چند دیدار مهم از جمله دربی پایتخت و بازی با فولاد، نقش ویژه ای در کسب امتیاز برای تیمش داشت.

استقلال باید روز جمعه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف سپاهان برود. هر چند که هواداران استقلال نگران مصدومیت این بازیکن بودند اما حردانی مشکلی برای همراهی استقلال در بازی هفته اول برابر سپاهان ندارد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط