۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

مشکلات مالی گریبانگیر پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مشکلات مالی گریبانگیر پرسپولیس. آنها در حالی قرار است وارد لیگ جدید شوند که هنوز ۵ درصد از مطالبات فصل گذشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلبکارند و مشخص نیست که این پول قبل از آغاز لیگ به حسا...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مشکلات مالی گریبانگیر پرسپولیس. آنها در حالی قرار است وارد لیگ جدید شوند که هنوز ۵ درصد از مطالبات فصل گذشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طلبکارند و مشخص نیست که این پول قبل از آغاز لیگ به حساب سرخ‌پوشان واریز خواهد شد.

موضوع مالی دیگری که باعث نارضایتی بازیکنان شده عدم پرداخت آپشن‌های آنهاست. به صورت میانگین حدود ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان که باید به عنوان آپشن به آنها پرداخت می‌شد تاکنون تعیین تکلیف نشده و پرسپولیسی‌ها نمی‌دانند که به این پول دست پیدا خواهند کرد یا نه.

بازیکنان جدید هم شرایطی همانند بازیکنان گذشته پرسپولیس دارند و این موضوع باعث شده تا مشکل مالی دغدغه اصلی پرسپولیسی‌ها باشد.این اتفاقات در حالی رخ داده که به بازیکنان پرسپولیس قول داده شده بود سه هفته پس از پایان لیگ، کلیه مطالبات اعم از قرارداد و آپشن پرداخت خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار