۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰

مشخصات مهاجم جدید پرسپولیس فاش شد!

به نظر می‌رسد مشخصات مهاجمی که پرسپولیسی‌ها قصد خرید او را دارند فاش شده است.

مشخصات مهاجم جدید پرسپولیس فاش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پرسپولیس این روز‌ها بدون آنکه خط حمله اش را تقویت کرده باشد مشغول پیروزی برابر رقبا است. آن‌ها در تازه‌ترین دیدار از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند با ۲ گل از سد آلومینیوم اراک عبور کنند و همچنان در رتبه دوم و در فاصله ۳ امتیازی استقلال صدرنشین باقی بمانند.

به گزارش فرارو، این نتیجه در شرایطی به دست آمد که شب گذشته، ۲ بازیکن جدید این تیم که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمدند توانستند گلزنی کنند؛ اولی حامد پاکدل، مهاجم احیا شده این روز‌های پرسپولیس بود و دومی هم رضا اسدی، هافبکی که بیش از هر زمان دیگری در دوران حرفه‌ای اش انتقاد شنیده است.

البته با وجود برد‌هایی که پرسپولیس به دست آورده، اما سرمربی این تیم عنوان کرده که همچنان در پی جذب مهاجم خارجی هستند تا خط حمله را تقویت کنند. در همین راستا مدیرعامل پرسپولیس هم وعده حضور یک مهاجم اروپایی را داده و گفته همین امروز و فردا به تهران می‌آید. مسئولان پرسپولیس، اما برای آنکه مذاکره با این مهاجم اروپایی به بیراهه نرود و پای دلالان وسط نیاید، گفته اند از پرداختن به جزئیات درباره این بازیکن معذور هستند و قصد ندارند چیزی درباره او به زبان بیاورد. با این وجود، امروز روزنامه گل در مطلبی به ملیت این مهاجم اشاره کرده و نوشته که این مهاجم پرتغالی است و سابقه بازی در بنفیکا، یکی از دو تیم مطرح فوتبال پرتغال را داشته است!

او البته این روز‌ها بدون تیم است و قرار است به تهران بیاید تا روند مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس را طی کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط