۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

مشت محکم سرمربی ارتش سرخ بر دهان شایعات/ من هیچ توهینی به مردم خوزستان نکردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مشت محکم سرمربی ارتش سرخ بر دهان شایعات/ من هیچ توهینی به مردم خوزستان نکردم. یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیزی ات...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مشت محکم سرمربی ارتش سرخ بر دهان شایعات/ من هیچ توهینی به مردم خوزستان نکردم. یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیزی اتفاق تلخ زلزله خوی و درگذشت تعدادی از هموطنان در این شهر را تسلیت می‌گویم. از همه مسئولان و مردم می‌خواهم که مشکلات آنها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: ما هم از طرف باشگاه هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله کمک‌های ما هفته آینده به دست آنها خواهد رسید. واقعا شرایط سختی دارند و امیدوارم که مشکلات‌شان هر چه زودتر برطرف شود.

او درباره تقابل فردا با آلومینیوم اراک افزود: بازی خیلی مهمی با آلومینیوم داریم. با توجه به وضعیت جدول قطعا دنبال سه امتیاز هستیم چون در صدر هستیم. قطعاً گرفتن ۳ امتیاز بازی فردا هدف اصلی ما است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با آلومینیوم تاکید کرد: آنها همیشه حریف سختی هستند. آلومینیوم یک تیم قابل احترام است. واقعا بازی راحتی نیست و یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ است و هر تیمی که مقابل آنها قرار می‌گیرد به سختی این بازی پی می‌برد.

گل محمدی در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها گفت: خوشحالیم هواداران هم حضور دارند. بی‌صبرانه منتظر آن‌ها هستیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. حضور آنها به ما انرژی می‌دهد تا برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود هرچه نیمکت تیم ها شلوغ کاری کند احتمال گرفتن امتیاز بیشتر است یادآور شد: ما مربیان یک وظیفه داریم و باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. در کنار زمین احتیاج به تمرکز بالا است. فکر می‌کنم این شرایط که در بعضی‌ از بازی‌ها به وجود می‌آید باید یک جایی تمام شود. در فوتبال حرفه‌ای اروپا این مسائل را نمی‌بینیم و همه اعضای کادر فنی تیم‌ها روی بازی متمرکز هستند. من امیدوارم که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و فدراسیون و کمیته انضباطی و سازمان لیگ بتوانند این مسائل را کنترل کنند تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

سرمربی سرخپوشان درباره برنامه ریزی سازمان لیگ مبنی بر تفاوت مدت زمان بازی های پرسپولیس با استقلال و سایر تیم ها در دو هفته اخیر گفت: بارها از باشگاه خواستم نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت داشته باشند. متأسفانه یکسری اتفاقاتی می‌افتد و برنامه‌ریزی‌های عجیب و غریبی برای پرسپولیس می‌شود.

وی ادامه داد: شخصا با آقای مهدی(مسئول برگزاری مسابقات) هم صحبت کردم. از باشگاه هم خواستم که نسبت به این مسائل حساس‌تر باشند. مهم است که تیم‌ها با استراحت خوب و در یک ساعت خوب مقابل حریفان‌شان قرار بگیرند. نمی‌دانم درباره این مسائل چه اتفاقی می‌افتد و از قبل طوری برنامه‌ریزی انجام دادند که تیم ما باید چهار پنج روز بعد بازی کند و یک تیم دیگر یک هفته استراحت می‌کند. فکر می‌کنم حتی شرایط سخت‌تری در یک ماه آینده برای تیم ما اتفاق بیفتد. پیش‌برنامه‌هایی دادند که جای تأسف دارد و امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود.

گل محمدی با تایید خبری مبنی بر ادامه بسته ماندن حساب باشگاه پرسپولیس گفت: بله متاسفانه بسته است اما می‌خواهند باز کنند. البته اطلاع دقیقی ندارم و باید از آقای درویش بپرسید.

سرمربی سرخپوشان درباره جذب لئاندرو پریرا تصربح کرد: او را بازیکن خوبی دیدیم. فکر می‌کنم بتواند کمک کند. با او یک و نیم سال قرارداد بستیم. چهارشنبه صبح به ایران می‌آید. چند ماه است از مسابقات دور بوده است اما تمرین خودش را داشته است. باید سریع‌تر با تمریناتی که خواهیم داشت، او را به بازی‌ها برسانیم و امیدوارم بتواند کمک کند.

گل محمدی در خصوص اتفاقات و حاشیه های فراوان بازی با فولاد یادآور شد: من بعد از بازی مصاحبه کردم. آن بازی تمام شد. ما سه امتیاز بازی با فولاد را واگذار کردیم و اتفاقات عجیبی رخ داد. صحبت‌هایی مطرح شد که واقعیت نداشت. من توهینی به مردم خوزستان نکردم.

گل محمدی ادامه داد: سه سال در فولاد بازی کردم و فوتبالم را مدیون خوزستان هستم. در آن مدت هم با آمادگی کامل رفتم و همه بازی‌ها را انجام دادم. تیم در آن دوره در خطر سقوط قرار داشت اما با همکاری بازیکنان تیم در لیگ ماند و در ادامه پایه‌های قهرمانی این تیم را چیدیم. نقش کوچکی در فوتبال خوزستان داشتیم و باشگاه فولاد کمک زیادی به ما کرد.همیشه خود را مدیون مردم خوزستان می‌دانم. من به خودم اجازه نمی‌دهم نسبت به مردم در هر شهری توهین کنم. حتما اشتباهی صورت گرفته است و می‌خواستم بعد از بازی هفته گذشته در این رابطه صحبت کنم اما به علت شرایط، نخواستم وارد جزئیات شوم. چیزی که برای ما مهم است، بازی پیش رو است که بتوانیم تمرکز خوبی داشته باشیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار